utorok, júna 21, 2011

Zahadzovanie starých bolestí a postojov v rámci nového slnovratu

Ako som tu už pár krát vo svojich sťažnostiach spomínala, posledný mesiac sa serie všetko čoho sa dotknem. Na tomto fakte sa samozrejme nič nezmenilo a všetko sa serie naďalej. Udalosti ktoré sa stali ma dokopali do rohu a spôsobili, že som sa schovala do svojej malej červenej ulity, kde som sa utápala v sebaľútosti a podobných sračkách. Nemohla som sa z toho dostať, pretože som všetkú tú zlosť a nešťastie nemala kde vyventilovať.

Ale vyventilovať sa mi to už podarilo (bohovia žehnajte koncertom), nabrala som novú silu a idem znovu bojovať. Jedná z vecí čo sa dosrali, je aj to, že v tomto momente som už mala byť v Prahe a byť spokojná. Samozrejme furt trčím v Bratislave. Každopádne, môj momentálny boj spočíva v tom aby som sa dostala na Topfest ( Wanastowky sa blííííížia) a hneď po Topfeste vypadla....
Takže v najbližších dňoch si musím pozháňať nejaké jednorazové brigády a proste nech sa veci dejú akokoľvek, nenechám sa zlomiť a konečne vypadnem.

Rany zo zlyhania sa zatiaľ nezahojili, ale viem na ne dočasne zabudnúť(nemôžem navždy, lebo aj za to hojenie ešte budem musieť trocha bojovať, ale to až neskôr) a hlavne si nenechať spôsobiť ďalšie....Aby ma tento prístup do zajtra neprešiel, tak si dnes v rámci osamoteného oslavovania slnovratu, trošku pomôžem maličkým rituálom a všetko sa snaď spojením mojich a vesmírnych síl, konečne dostane do správnych kolají.

Rituál ma čaká až o polnoci tak dovtedy pôjdem nazbierať kúsok energie do prírody a všetkým, čo by to tu náhodou čítali želám šťastný :


2 komentáre:

  1. no ja pred kramami zezerem secko :D

    btw sebalutost...to je moje :D mam teraz dobre obdobie ale ked to na mna dojde, tak neni nic lepsie nez sa v nej utapat, kazdy den a donekonecna, az kym si neuvedomim ze sa v tom vyzivam a hadam by s tym trebalo volaco robit, ale to trva vacsinou par mesiaco :D
    drzim palce nech ti vsetko vyjde tak ako ma ;o)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ono je to niekedy dobre sa v nej utapat:) možno si trošku poplakat(ja moc plakať nezvyknem ale po mature som chytila vcelku slusny hysak:D) je to taký zaklad pre zmytie vsetkej tej spiny.... ale ked už to trva moc dlho tak som totalne neznesitelna, sama pre seba aj pre zvysok populacie- a po prilis dlhej dobe aj extremne zla:D tak s tym musim niečo robit..... len to chce casto velku davku sebazaprenia postaviť sa vsetkemu:D

    a dakujem teda.....troska stastia sa už zíde:)

    OdpovedaťOdstrániť