piatok, júna 10, 2011

Aktuálne...:D

Tak dnes nadišiel deň kedy sa konečne dejú nejaké koncerty... dokonca aj dva naraz. Za rovnakú cenu. S výberom tentokrát nemám veľký problém, pretože za 5€ dám naozaj radšej prednosť vlastnej tvorbe kapiel ako revivalu, aj keď veľmi kvalitnému revivalu.
Problém nastáva v oblasti mojej spoločnosti. Skoro všetci čo by boli schopní so mnou ísť sú preč, prípadne majú iný program. A za iných okolností by mi nerobilo problém ísť samej, ale po takmer mesiaci čo som na koncerte nebola sa potrebujem poriadne vyřádit a to sa sama proste nevyřádim fakt. Takže v tejto chvíli sa nepretžite modlím ku všetkým svojím bohom, aby moja posledná nádej nesklamala a išla tam so mnou aby som sa odreagovala a hlavne aby sme sa spolu rituálne ožrali na mŕtvoly. Taký by bol náš plán.

Chvíľka sťažností na úvod je za mnou, teraz sa idem ospevovať alebo ako sa to dá nazvať.

Takže takto. Už nejakú dobu sa mi v hlave rodil nápad začať znovu písať knihu(znovu hovorím preto, že už som kedysi knihu písala, ale pri konci som zistila že už mi jej obsah a myšlienka nevyhovujú, tak som ju zrušila:D). Doteraz som však nevedela o čom, ale už sa mi v hlave začal rodiť nejaký základný príbeh a dosť hodne sa mi ten nápad páči, takže by som to rada zhmotnila do písmenok. Potrebujem však ešte jedno kopnutie múzy aby som vymyslela zápletku, nech to je aspoň o niečom a keďže by to mal byť román tak nech to tak rozsiahlo aj zvládnem napísať. Nechcem prezrádzať o čom to bude, ale asi to bude niečo ako fantasy, s prvkami reálneho sveta, historických a kultúrnych súvislostí, mytológie či symbolizmu a asi tam integrujem dosť hodne zo svojho života(či už reálneho alebo toho čo žijem vo svojej hlave:D)a svojej osobnosti. Len asi idem teda dráždiť tie svoje múzy, nech ma poriadne dokopú a snaď z toho konečne niečo aj bude. :)

No a na záver som sa rozhodla, že napíšem nejakých pár veci čo ma v posledných dňoch nejak potešili a podobne, keďže mám teraz dosť naprd obdobie a každý si myslí, že depkujem a dáva mi strašne pozitívne rady do života, pričom nikto nechápe že keď sa proste nejaké veci začnú hromadne neskutočne srať tak má človek trošku nervy a potrebuje sa s nimi vyrovnať. Rozhodne však nedepkujem a musím oznámiť, že tie pozitívne rady, nech si nechá každý pre seba, lebo sa ešte ani len nikto netrafil do mojich problémov ktoré mám a viac menej ma urazil pripisovaním mi problémov ktoré nemám. No dobre, to som sa zas odveci rozkecala, takže tu sú tie veci ktoré ma napriek blbým časom tešia alebo potešujú.

Začiatok týždňa patril Noci kedy som sa otrávila vodou z cintorína. Hej, ja viem že to znie morbídne a aj tak trošku bolo, ale inak to bola super noc. Velice zaujímavá a proste trošku netradičná Passat party. Samozrejme, tá opica(diky milá Staroslovanská slifka:D)a pálenie žalúdka zo spomínanej vody ma až tak netešili ale myslím, že to stálo za to.

Potom sa jaksik až do včera nič nedialo, ale včerajšok sa začal parádne už len vďaka úplne parádnemu googlu, ktorý bol asi najlepší v celej googlovskej histórii - LES PAUL. (Večer ma chytal smútok, že už to končí, ale dnes ma Google prekvapil ešte viac, lebo už sa to, čo si tam vybrnkáte dá aj nahrať. Můj pokus je viac ako úbohý, aj by som ho tu zverejnila, ale nejak mi to nejde. Snaď teda bude stačiť, že to bola snaha vybrnkať začiatok Nothing else matters => absolútny neúspech:D. Maminka moje umenie okomentovala takto: " Má to v sebe šmrnc a nápad a na konci prekvapenie." :D)


No ale najviac ma včera potešila Lifka, našou prechádzkou do Devína. Tá žena vie jak ma prebrať zo zlej nálady proste. A to sa ani nemusí snažiť a dávať mi pozitívne rady. To je na nej úžasné! :) A počas tejto prechádzky sme si našli novú kamošku, s ktorou sme sa celý čas hrali a totálne nám prirástla k srdcu, až sme si ju museli nechať a bude s nami odteraz všade chodť(prípadne kotúlať sa). Nazvali sme ju Sheefka(čítaj Šífka) a len tak mimochodom je to malá zelená loptička.

Takže asi toľko k mojím aktuálnym pochodom, stavom a myšlienkam. DOSKAKAVENIA! :)

2 komentáre: