nedeľa, januára 12, 2014

Žijem....?

Milí moji verní aj neveriaci čitateĽia!

Dlho som sa neozývala, pretože vlastne ani neviem čo konkrétne napísať. Zasekla som sa v Bratislave(opäť), zasekla som sa v čase a v živote a neviem ako von.
Strácam vieru( v čokoľvek), strácam celú svoju živú dušu, celý ten rock n´roll ktorý, ako mi raz niekto povedal, sa do mňa prevtelil....(fascinujúce, že je to práve on kto mi ho "zobral")  Všetko to spí niekde hlboko a ja to nutne potrebujem dostať von, aby som konečne dvihla riť a bojovala o seba. Chcem veriť, že to nejak musí prísť. Ale je to ťažké bojovať o seba so samou sebou....Všetci v mojej hlave sme  neskonale tvrdohlaví a tak to celkom dosť nikam nevedie.
No aspoň si stále možem hovoriť, že nech to dopadne akokoľvek, vždy to budem ja kto vyhrá .... :D

Ale nebudem tu omielať stále dokola to isté, pretože ak si pozrem históriu svojho blogu, tak už dva a pol roka minimalne je to tu všetko na jedno kopyto.
V skratke sa má vec tak, že som reálne nešťastná..... momentálne nemám takmer nič, čo by tento pocit absolútneho zúfalstva zrušilo a preto som taká aká som... pretože aj keď problémy ostávajú rovnaké, pridávajú sa ďalšie a ďalšie a aby som sa takto necítila nepotrebujem moc. Potrebujem len život.... mať naozaj skutočný pocit, že žijem a nie len, že prežívam zo dňa na deň a strácam drahocenné minúty.
Bdiem celé noci a potom spím celý deň, ledva sa pohnem z postele a je mi do plaču vždy keď sa zobudím a narazí do mňa realita.... a neviem nájsť tú správnu cestu preč z celého tohto cyklu.
Ale stále sa snažím si slúbiť, že sa z toho dostanem. Snažím sa tomu nasilu veriť aj keď je to nemožné.....
Ale je to to jediné čo teraz mám.....


No a tak. Zase som sa moc rozkecala ale už tu nebudem rozmazávať svoje nešťastie, toto píšem pretože si chcem napísať nejaké plány a ciele ktoré chcem tento rok dosiahnuť. Chcela by som denníček aby som si do neho mohla písať takéto trapárny, ale nemám ho a aj tak bych sa do neho len podpisovala a kreslila malých Johnov Lennonov, takže hurá s holou kožou na verejný trh!
A možno ak si to všetko napíšem, mi to helfne sa systematicky tomu venovať a dosiahnuť to. Len to treba pomenovať.
Také niečo robím po prvý krát, takže neviem ani čo od seba čakať :D .



1. Už ,zdá sa, takmer celoživotný cieľ ale bohužial stále ten najpodstatnejší : Nájsť si poriadnu slušnú prácu, s výplatou takou aby som mohla žiť ako slobodný, slušný človek. Možno sa zdá, že pracujúci človek neni slobodný, ale ja mám proste momentálne pocit, že k mojej slobode chýba len toto. Pretože takto žiť už naozaj neviem.

2. Nájsť si pekné bývanie(či už sama alebo s kamarátmi), samozrejme v Prahe. K tomuto asi nejde ani nič dodať, akurát len to, že to je velice silno založené na tom, či si niekedy v živote nájdem robotu alebo čo.

3. Založiť poviedkový blog(áno asi predsa len chcem spravovať aj tretí) a na všetky blogy prispievať minimálne 2 krát mesačne, aj keď najradšej by som bola keby to šlo aspoň raz do týždňa. 

4. Zlepšovať sa vo fotení(hlavne čo sa technických vecí týka), odfotiť denne aspoň jednu(poriadnu) fotku. 

5.  Viac kultúry! Potrebujem rozhodne viac kultúry! Ne len koncerty. 

6. Prečítať aspoň 10 kníh. (Na to, že ma kedysi volali knihomolom, teraz čítam nechutne málo!)

7. Musím začať cvičiť alebo športovať! Vážne áno! Moja kondička neexistuje! Ale naozaj neviem ako, musím nájsť niečo čo by ma mrte bavilo, lebo inak není šanca) 

8.  Dostať sa k váhe 70-72. Taká blbosť ale chcem sa hecnúť. Za posledné cca 2 roky som schudla cca 20 kíl a teraz mám krásnych 77 (i keď po Vianociach som si tým neni úplne istá, ale nebudem sa presviedčať o opaku) a tak som zistila, že by sa mi páčilo to dať ešte trošku nižšie. S tým ale súvisí aj to cvičenie a hlavne sa musím naučiť jesť pravidelne ako normálny človek. A ne tak, že raz denne alebo vobec. :)


a teraz k tým zložitejším cieľom ( ktoré samozrejme všetky totálne neodpojiteľne súvisia s bodom číslom jedna) 

9. Urobiť niečo so svojim pekelným rozpadávajúcim sa chrupom. Aspoň pomaličky, postupne. Aj keď si myslím, že jediná nádej na záchranu aspoň toho mála čo je ešte v poriadku, je spraviť všetko naraz(najlepšie naozaj úplne naraz), ale aj postupne to bude veľký krok. Hlavne vyzerať ako človek, pretože som príliš charizmatická na to aby som bola takáto zrůda!

10.  Navštíviť zahraničie (mimo ČR samozrejme) !
Chcela by som vidieť celú Európu! Milujem Európu a to som z nej ešte nič poriadne nevidela.
A najviac zo všetkého chcem navštíviť VB pretože je úplne neprirodzene aby som plynule hovorila jazykom krajín v ktorých som nikdy v živote nebola! A Briti sú mimozemšťania btw....
Takže bolo by na čase niekde začať... "Prinajhoršom" v Budapešti.


Takže asi toľko.... už sa len postaviť z postele a začať na tom makať... že jo....
To je ten najťažší bod..... hneď po hladaní práce

Zatím zduř!.

P.S. Ešte Vám samozrejme dodatočne želám Všetko NOVÉ v Novom roku !





2 komentáre:

  1. ja som sa chcela spytat ohladom zubov, ze ked si na slovensku zase, bola si sa spytat aj vo svojej zdravtonej poistovni? lebo aj ked sa u zubara vela vci plati, dost veci preberie aj poistovna a ked je to akutne tak to jak by dal. mozno ta prijemne prekvapia

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no ja prave už vobec neviem, že ako to chodí lebo som nebola u vobec žiadneho lekára už skoro 4 roky :D ale skusim sa na to popýtať, ďakujem za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť