piatok, januára 17, 2014

"And now it's time for one last bow, Like all your other selves. Eleven's hour is over now, The clock is striking twelve's."

Koncom 29teho decembra, som spravila zásadnú životnú chybu a teraz za ňu pykám a preto si tu potrebujem vyliať srdce. ...
Už dávnejšie som začala registrovať seriál s názvom Doctor Who a aj keď ma to čo som o ňom vedela celkom zaujalo odkladala som ho na dobu neurčitú.
Potom som raz kúsok omylom videla v TV a samozrejme mimo kontext ma to absolútne nebavilo, takže som to odložila na ešte neurčitejšiu dobu.
Pár dní na to ho ale rovnako omylom v TV objavila moja mama a začala mi s tým píliť uši(resp. vzhľadom na moju neprítomnosť v rodnom meste mi pílila facebookový chat), čo bol pre mňa z nejakého zvláštneho popudu signál na to, aby som záujem o Doctora odložila na ďalšiu dobu absolútne neurčitú.
História sa ale dá zmeniť a tak akonáhle ma maminka mala doma, tak ma otravovala až do momentu kedy som napriek všetkej logike podľahla a zapla si prvý diel. Prisahám, že som naozaj nechcela aby sa to stalo, pretože okrem iného som vedela, že toto so mnou nedopadne dobre a že keď raz začnem tak už neprestanem. Nehovoriac o tom, že vzhľadom na to, že seriál už navonok obsahoval všetko čo od seriálu a hlavne sci-fi očakám a že ja mám fakt privela seriálov na pozeranie v tomto momente. (Mimochodom Doctor dva absolútne vytlačil, pretože po tomto som stratila záujem a moja laťka sa zdvihla omnoho vyššie ako bola kedykoľvek predtým.:D )

Každopádne za prvú noc som si pozrela takmer pol série, potom som chvílku spala a pokračovala a tak ďalej a to som vlastne robila až do presne tohto momentu . Len za pár hodín sa Doctor who stal mojím najobľúbenejším a najmilovanejším seriálom v celej mojej histórii(a verte mi, že tam toho je sakra vela), takisto tromfol všetky moje najmilovanejšie Sci- fi a proste jednoducho povedané je to vrchol všetkého čo potrebujem. Keď už pre nič iné tak pre celé to nádherné posolstvo ktoré v sebe nesie.
Celé je to absolútne kompatibilné s mojou vlastnou dušou, videla som v tom veľa svojich myšlienok, pravidiel a všetkého čo zo mňa robí mňa. Plus je to úžasne chytré a inšpiratívne no a proste neopísateľné. Je to proste Doctor.

Ďalšia vec ktorá sa mi stala a musím uznať, že aj na základe toho sa mame nakoniec podarilo ma k tomu dokopať, bolo že už predtým ako som to začala sledovať ma svojou osobnosťou zaujal predstaviteľ 11teho Doctora Matt Smith.
Ten hral v 5.,6. a 7dmej(zatiaľ poslednej) sérii a absolútne si ma získal(ešte viac ako 10ty Doctor David Tennant(aneb Barty Crouch Jr.) a ten teraz skončil, zregeneroval do 12teho Doctora a je preč.... Len tak.... Ako by sa ani nechumelilo.
A ja som práve videla ako zregeneroval a idem si dušu vyplakať. Neznášam konce(takéto pocity asi budem mať, vypadá to tak, pri každom Doctorovi, ale pri Mattovi to zatiaĺ bolo najhoršie). Okrem toho nová séria bude až na jeseň a ja mám teraz taký ten hnusný prázdny pocit, ako má asi každý magor keď niečo krásne končí.... Ako keď dočítate úžasnú knihu, od ktorej ste sa nevedeli odlepiť a zrazu tak nejak neviete čo so sebou. Proste len chodíte, jak keby ste ani neboli na tejto planéte a kukáte na ludí, a odsudzujete ich za to, že vobec netušia čo práve cítite a strašne by ste im to dopriali. Lebo okrem toho, že je to najhorší a z časti aj najbolestivejší pocit na svete, je aj najkrajší. Len je proste ťažké sa vrátiť medzi všetkých tých obyčajných, nudných a večne nadurdených pozemšťanov. Nič no, teším sa na september a do vtedy budem pozerať všetký staré diely(chodí to už totiž 50 rokov :) ), všetky ostatné veci ktoré s tým súvisia, vrátane spin offov ako Torchwood a podobne. Plus som si na csfd spravila celkom slušný zoznam filmov s Davidom Tennantom a Mattom Smithom takže moje šialenstvo sa ešte nejakú dobu má z čoho živiť. A keďže nemám kamarátov tak mám aj dosť času. Na čo sú mi ľudia, že jo? :D

Idem už teda šalieť a magoriť potichu radšej! Do rána ma aj roztrhne :D . Geroniiiiimoooo













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára