štvrtok, marca 21, 2013

Členok....

Aby som všetkých čitateľov uviedla do obrazu: Už zhruba desať rokov, mám istý problém. A to taký, že si MINIMÁLNE raz ročne vyvrtnem lavý členok. Už mám natoľko v zlom stave šlachy na ňom, že sa ani neobťažujem to nejak špeciálne riešiť, len sa snažím predýchať ten prvý záchvat bolesti a tmu pred očami čo sa vždy objaví.
Nejak špeciálne to nesledujem, ale vzhľadom na to, že mám na takéto a iné veci celkom dobrú pamäť , tak musím povedať, že posledných niekoľko rokov, si tento moj kotníček vyvrtnem vždy zhruba v tomto čase..... a tento rok, som už pred asi dvoma týždňami bola v lese a schádzala som z celkom, na moje členkové pomery, strmých kopcov. Tak som rátala s tým, že sa to vstane niekedy vtedy. Ale nestalo sa, takže som očakávala, že to príde akonáhla zídem z kopcov na rovinu. Aj tak nič....
Asi práve preto, že som to očakávala.....
Tak ako inak, to muselo prísť ako prekvapenie. A to dnes(teda vzhladom na aktuálny čas už včera-20.3.2013).
Všetko začalo mojou cestou z Umelky do Randalu.
Išla som busom na AS Mlynské nivy a potom trolejbusom na Karpatskú. Tam som potom spolu s ďalšími dvoma kamošmi čakala na zeleného panáčika a dovolila som si zostúpiť na cestu. Tam bol ale výtlk a nejak klasicky dementne som šlapla a už to nastalo, vytknutý lavý členok, pád na pravé koleno, tma, bolesť, dvíhanie žalúdka....
Chvílku som predýchavala, ale za pomoci kamošov som sa postavila a ešte počas tej istej zelenej sme prešli na druhú stranu.
Bolesť ešte chvílu trvala, ale v pohode, zvládla som to, prežila som vcelku popiči večer, na bolavý kotník som ani nepomyslela a len tak som popíjala ďalej.
Na nešťastie ale nadišiel čas ísť domov a ja už hodne podgurážená som sa vydala na cestu na Námestie Franza Lizsta. Bohužial, som opäť stála na tom istom semafore a keď sa zjavil zelenáč, tak som prešla na druhú stranu a keďže sa história rada opakuje, tak som si zase zopakovala ten istý pád, len koleno tentokrát ostalo ušetrené. Moj už aj tak rozjebaný členok bohužel ne.

A tak, aj napriek tomu, že tento príbeh nemá očividnú pointu sa  musím opýtať:

 ČO JE TO ZA ČLOVEKA, AK SI V PRIEBEHU VEČERA VYVRTNE TEN ISTÝ ČLENOK NA TOM ISTOM MIESTE NIE RAZ, ALE ROVNO DVA KRÁT????

DEMENCE+OSTUDA.COM....

DOBRÚ NOC VÁM ŽELÁ, SHEENA STALEY HOOOOODNE POD VPLYVOM....



P.S. aj keď sa toto tohto príbehu týka minimálne, hodne ma prekvapilo, že mi nočák zastavil rovno pred barákom(na zástavke autobusu č. 34) a ne klasicky na zástavke, jak chodí napr. autobus č. 20.....
Asi to bol omyl, ale vzhľadom na moj členok,fakt díky za to..... 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára