piatok, marca 29, 2013

ACH JAJ

UPOZORNENIE NA ZAČIATOK: Toto je dve noci starý článok, ktorý som napísala po tom, čo mi blogger neodoslal a vlastne následne aj vymazal ten povodný, trošku pozitívnejší....Odoslať sa nepodarilo do včerajšieho obeda ani toto, a keďže som v noci nespala doma, tak prišiel čas až teraz, dúfam, že to už pojde..... S.



Ach, toto je sila, človek sa konečne dokope k napísaniu nejakého článku a do konca aj takého kde nepičuje od začiatku do konca a blogspot ho zbojkotuje... on vlastne tiež, hajzel jeden, nechce aby som myslela pozitívne, že jo? 

Tak ja to skúsim aspoň trošku celé zopakovať. 
Je mi už zle, jak Perinbaba nonstop šuká s Mrázikom! Viac ako pol roka skoro nikdy nekončiacej šukačky je podľa mňa viac než dosť. Mali by prestať koksovať. Zavrite ich už niekto na odvykačku!
O to horšie, že ne každý si može dovoliť byť nonstop zavretý doma a šukať, lebo napríklad má práve krámy. Alebo sa mu ani nechce. Nevím. Proste už chcem Jar. 

Som z toho celá zdeptaná a už chcem začať kvitnúť! 
Tak! Tá prvá verzia tohto článku bola fakt trošku pozitívnejšia, ale čo už, keď to blogspot chcel posrať, tak má čo chcel. Takže aj vy toto čítajte s ľahko hundravým hlasom v hlave. Netvárte sa, že ho tam nemáte..... 

Takže upratovanie! Časť mojich životných záležitostí sa už upratala sama. Mám brigádu, celkom dobrú, aj keď tie prachy z nej mi na moj ďalší plánovaný odchod(stále verím, že už konečne úspešný) asi moc nevystačia..... Ale keby som mala ešte trošku šťastia a našla nejaký ďalší part time, tak som v podstate za vodou by sa aj dalo povedať. Aspoň kým som tu..... 

A v rámci mojej túžby po teplejšom ročnom období, a keďže sa už z vonku aj vnútra, aj psychicky aj fyzicky cítim špinavá, prehnitá a zoschnutá, tak som sa rozhodla, že si dám aspoň týždňový detox.
Je celkom pravdepodobné, že sa ráno tomuto nápadu vysmejem, ale fakt by som si to rada dopriala. 
Rozhodne tým ale nemyslím alkoholový detox, to sa nebojte! Aj keď sa može stať, že pokiaľ sa mi to bude chcieť držať, tak budem len čisto na pive. 
Ale to moje telo v prvom rade potrebuje nejaké tie vitamíny, pohyb(napríklad plávanie by bolo super) a keď už bude snaď raz teplejšie(stále neprestávam veriť, aj keď viem, že som naivná) tak si užijem aj nejakú tu turistiku, minimálne v okolitých lesoch. 
Takisto svojim vlasom by som mohla venovať aspoň podstrihnutie korienkov, prvý krát od leta a tak ďalej a tak ďalej. 

A popri upratovaní tela a duše(ehehe to znie nechutne:D) by som rozhodne mohla niečo podobné darovať aj svojej izbe a príslušenstvu. Lebo to v čom teraz žijem je už fakt absolútny humus(a to mi verte, že nepreháňam:) ). 

Ach a úplne najviac by som chcela zjarniť svoj šatník, ale to asi nehrozí, tak budem len smutno kukať na pekné veci a plakať, že som troska a nemožem si ich kúpiť :D . 

Teraz je ale najdoležitejšie aby som mohla ísť 6.4. na Kurtizány a bez nových handier ešte chvíľku prežijem. 

Ach jo, teraz mám fakt náladu byť nechutne bohatá! Nakúpila by som si 25 párov topánok, 42 nohavíc a 666 tričiek a išla by som niekam do tepla.... Prípadne, keby ste vedeli o nejakom sponzorovi.... napíšte mi správu! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára