sobota, augusta 04, 2012

30 Day Song Challenge-Day 08 – A song that you know all the words to

Tak a je tu ďalšia časť tejto súťaže alebo ako to nazvať. Trvalo mi dosť dlho kým som prišla na to, že čo sem dám, lebo uznajte -pesnička ktorú viem naspamäť? Bitch please! Ja viem skoro všetky pesničky ktoré mám rada naspamäť. Tak podľa čoho to mám vybrať? Takže nakoniec som sa rozhodla pre pesničku, ktorú som vedela ako prvú v celom svojom živote. Od slova do slova. Mala som vtedy zhruba tri roky a na tomto som fičala najviac na svete. A doteraz mám tu pesničku aj jej autora veľmi rada. Takže nech sa páči here comes Daniel Landa a jeho Motýlek! A ešte, ako to už býva zvykom tak pridávam aj naživo verziu z DVD Vltava Tour- na gitare úžasný Tomáš Vartecký :)A nehovorte, že to s tou jeho gitarou není absolútne dokonalé! :D BTW FUN FACT: Ako hovorím túto songu poznám od útleho detstva a nie, že by som sa nad názvom niekedy viac zamýšlala ale slovo Motýlek som považovala tak nejak automaticky za zdrobnelinu od slova Motýl a nejak som neuvažovala nad tým, že to absolútne nemá s pesničkou nič dočinenia.... a pred pár týždňami sa nad tým zamyslela moja maminka a ozrejmila mi, že to asi bude od slova Motel, čo dáva hneď väčší zmysel.... takže tak, toľko zábavy na dnes. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára