štvrtok, júla 14, 2011

Aha! aha! koľko talentu ukrývam! :D

Som sa rozhodla, že sa musím pochváliť nejakými svojími podarenými vecami.
Rozhodla som sa začať fotkami, lebo ja strašne rada fotím, napriek tomu že ani nemám vlastný foťák a dokonca to vlastne ani moc neviem(teda nemám také to fotografické oko ako majú tí najsamsuper fotografovia). Ale raz za čas, väčšinou omylom sa mi zadaria veci na ktoré som fakt pyšná, takže tu je zopár z nich:


Toto som fotila lebo ten chrobák je červeno-čierny..... no celá ja! Inak nemám bohvieako v láske takéto fotky a už vôbec nemám rada chrobáky. FUJ! :D



Z fotenia "Naháňanie víl".... Modelka je milášek a moje dítě Natálka...


Cestou do Banskej Štiavnice minulý rok...


A výhľad na Banskú Štiavnicu, odniekaľ ale nepamätám si odkiaľ:D Iba viem že sa mi tam páčilo:D


A moja najväčšia pýcha. Kombinácia vodnej fajky a bublifuku, absolútna momentka, a je to úplne prekrásne:)))Sorry za ten vodoznak tam, nenašla som tu fotku inde len na deviant arte a tam som to omylom zasadila:D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára