nedeľa, mája 12, 2013

Days 9,10 ,11,12, 13 and 14

Day 9 - A photo of the item you last purchased


Lososové gate(tu vyzerajú ružovo, ja viem, ale nejsú) a zopár ďalšich drobnůstek.


 Day 10 - A picture that makes you smile
Dnes ma pobavilo napríklad toto... 





Day 11 - 11 of my favorite things

No nejsom si istá, že či som schopná takto z fleku vymyslieť 11 konkrétnych obľúbených vecí, ale tak skúsme to...

Na prvom mieste je rozhodne pred všetkým ostatným Foťačik miláčik. Najvzácnejší a najpodstatnejší hmotný majetok ktorý mám. 
Na druhé miesto by som asi umiestnila svoj mp3 prehrávač. Aj keď k tomu ktorý aktuálne mám, nemám nejaký zvláštny citový vzťah, vďaka nemu možem existovať vo vonkajšom svete. Za to mu ďakujem a tým pádom si rozhodne zaslúži toto čestné miesto.

Tretia najobľúbenejšia vec by mohlo byť moje nádherné tričko "Kurtizány z 25. avenue" ktoré som si kúpila na ich koncerte v pražskom Futuru a je jednoducho krásne a pristaneme si... :) 
Štvrté miesto obsadia moje roky udržiavané albumy v ktorých sa nachádzajú stovky článkov z rozličných hudobných časopisov. Je v nich kopa informácií a stalí ma pekelne vela roboty. 
Piate miesto si dovolím venovať obrovskému plagátu s fotkou Jima Morrisona, bez ktorého by som ani ja ani moja izba nebola kompletná.
Na šiestom mieste sa bude nachádzať ponorný mixér, s pomocou ktorého si robím božské mliečne koktejly. 

Siedme miesto obsadí mliečny koktejl z mrazených jahodiek, na ktorom som teraz závislá.
Na mieste číslo 8 bude moja úžasná farba na vlasy. Myslím, že sa volá Mango a je od Loréal z edície Preferénce. 
Deviate miesto patrí v aktuálnom období liekom na alergiu. 
Desiatka bude obsadená mojím Grimoárom - to meno pre moj niečo ako denník, kde si píšem básničky a hlúposti a tak
A jedenástku venujem svojmu notebooku, ktorý je síce starý a prehrieva sa jak sviňa ale stále na ňom možem robiť všetko čo potrebujem a dúfam, že mu to vydrží až kým sa nejakým zázrakom nedopracujem k nejakému novému.


Day 12 - A song that makes you cry 


Nenapadá ma žiaden momentálne. Nejsom teraz v rozpoložení aby mi nejaká pesnička navodila pocity ktoré ma rozplačú.
Takže prečo sem nedať klasiku, ktorá to priamo "zakazuje" ?:)




 Day 13 - A photo of your favorite artist


Momentálne sú najobľúbenejší traja: Robert Downey Jr. - Tomáš Vartecký a Joseph Morgan:)


 Day 14 - Your dream house

Veľký! Dosť na to aby uspokojil moje megalomanské túžby! Napríklad niečo ako Rokfort z Harryho Pottera....
To plánujem mať niekde na britskom vidieku.... potom ešte plánujem mať pokrovné byty v New Yorku, Londýne, v Prahe a garzónku nad Randalom. A asi niečo aj v Seattli... Uvidíme no.... :)













2 komentáre:

  1. garzonku nad randalom, umieram :DDDD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jj to aby keď sa raz za čas prídem na slovensko "zabaviť" tak aby som sa len vyštverala hore:D a bude to najviac doupě na svete:D

    OdpovedaťOdstrániť