sobota, mája 25, 2013

DAYS 26 and 27

Zase  nejak nestíham, tak musím po dvoch.... Here we go....


Day 26 - Where do you want to go?

Všade! Láka ma celý svet. Najmenej ma to síce ťahá do ázie. Resp. hlavne do jej šikmookých častí(nič osobné alebo rasistické:D) ale tiež by som sa tomu nebránila rozhodne. 
Úplne najviac ma lákajú veľké svetové metropole(aj keď by som sa v nich asi zbláznila, keďže už v Prahe umieram z turistov:-!), ako sú New york, LONDÝN, Los angeles, Seattle, Paríž, Berlín..... Vlastne do posledných dvoch zmienených sa chystám ak všetko vyjde už budúci  mesiac na rock n´rollový výlet, do múzea Ramones a na hrob Jima Morrisona.
Potom rozhodne celá Británia a Írsko. Predovšetkým Škótsko. 
Škandinávia, Holandsko, aj s Ruskom by som neváhala.
Na juhu by som rada navštívila hlavne Grécko a dala by som šancu aj Bulharsku keďže tam mám korene. 
No a jeden z mojich veľkých snov už od detstva je Rumunsko. Tam som vlastne mala v pláne ísť teraz miesto toho Berlína a Paríža, ale zmenili sme to.
Potom ma celkom láka aj Peru a podobné srandičky.... No je toho celkom dosť přátelé.... Kedy mi zoženiete toho sponzora? :D 

 Day 27 - What kind of person attracts you?



Priťahujú ma živí ľudia. Živí v zmysle, že naozaj žijú a nielen prežívajú tak ako nás učia.
Ľudia ktorí majú sny a nepochybujú o tom, že si ich dokážu splniť. Ľudia spontánni a vášniví. 
Ľudia ktorí si vážia svoje okolie ale neboja sa mať vlastné sebavedomie. 

Všetko vyššie uvedené platí na každého človeka ktorého rada stretnem. Či už je to žena alebo chlap.... 
Ak by išlo o potencionálneho partnera, tak samozrejme musí mať všetko vyššie spomenuté a najlepšie ešte niekoľko krát znásobené. Jednoducho hladám osobnosti, nie tiene. Nič špeciálne inak čo sa povahy týka nevyžadujem. 

Samozrejme, netreba hovoriť, že to musí byť spoločník s ktorým naozaj stojí za to tráviť čas.

Čo sa týka fyzickej stránky, rozhodne prvé veci ktoré ma zaujmú sú:
Oči, vlasy, pery. nos a ruky. 
Som hodne zaťažená na dlhovlasých ale nie je to zase úplne nevyhnutné... rozhodne to však poteší:) a inak sa mi páči kombinácia tmavých vlasov a modrých očí, prípadne určite moju pozornosť silno priťahujú dredy. 
Pekné plné pery, s pekným úsmevom sú tiež úplne extra:). 
No a potom(hlavne vzhľadom na moju vlastnú výšku) musí byť chlap vysoký a čo sa týka postavy tak to nejak neriešim, taká normálna, prípadne trošku mohutnosti neuškodí. Samozrejme 400 kilový chlap mi ale čo ponúknuť nemá:D. Či už sú to svaly alebo tuk. Takisto ani nič tenké ako palička od nanuku ma nejak špeciálne nebere.... :)
No a z nefyzickej a nepsychickej stránky ma ako už iste viete neskutočne berie čeština a britská angličtina. :D 

Takže asi toľko :). 













2 komentáre:

  1. Day 26- jezis, ano, vsade ma vezmi zo sebou!!! Co ta tolko laka na Rumunsku? :) Ja som nad nim totiz nikdy nepremyslala :-O
    Day 27- o ano, tmave vlasy+blede oci su mrte! :)))
    Eliza

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ja som tam začala ako 14 ročná plánovať výpravu do lesov a tak, lebo sa tam odohráva podstatná čast mojej oblubenej knihy no a potom klasika draculove zamky a podobné veci:) taký vampirologický výlet vo všeobecnosti:D

      Odstrániť