nedeľa, mája 05, 2013

Day 7 - A photo of an animal you'd love to keep as a pet

To najpodstatnejšie zvieratko už dávno vlastním. Volá sa Edko(Eddie, Edinko,Eďuško,Edward,Eduard, Eduardo a pod.) a je to moj najmilovanejší ňufáčik na svete a aj keď je kokot po paničke, nevymenila by som ho ani za stádo ťiav. 
This is him: 



Ďalšie takto mnou milované zvieratko, s ktorým som už ale mala tú česť žiť a strašne moc mi chýba sa volá Matyáš(Matýnek, Machiatto, Maty, koczourek) a je to kočička s ktoru som bývala v Brne. Aj keď som nikdy nebola moc kočkofil, mám rada všetky zvieratká a hlavne keď už sa s týmto tvorom zžijete, pochopíte(aspoň trošku) jeho psychiku a tak ďalej, jednoducho vznikne láska na život a na smrť.... Matýnka som ale milovala od prvého stretnutia. Pretože je jednoducho úžasný! :)
This is him:


Zvierat ktoré by som chcela mať je inak strašne vela a najradšej by som mala všetky na svete, ale okrem hadov najviac na svete túžim po Karolovi - Karol je alternatívne meno pre Agamu bradatú, čo je najväčši kamoš proste!

This is Karol:









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára