sobota, februára 09, 2013

Varíme a pečieme s Marihuanou

V novom dieli seriálu Varíme a pečieme s kocovinou, závítame tak trošku do ríše divov. Pri príprave tohto dielu sme zažili niekoľko dobrodrúžstiev, nebezpečných situácií a tak trosku aj trapasov.

Odchádzala som v noci o pol jednej z Brna, takže dovtedy som si stihla začať dnešnú kocovinu zabezpečovať (ďakujem za pomoc Mamutovi a parťákom z Vyškova).
Situácie ktoré sa nám odohrali kým mohlo byť dnešné veľdielo prenesené do reality zahŕňajú napríklad grcanie v medzinárodnom autobuse, prevážanie väčšieho než malého množstva drogy cez hranice do Slovenského štátu, vytknutý členok, roztrhané pančušky alebo rozbité koleno.
Ďalej boj s časom a nemožnosť nájsť potravinárske farbivo v troch farbách, aby som mohla tortu odeť do rasta farieb... Nakoniec som zohnala len žlté a zelené, takže červená pekelne chýbala a museli sme narýchlo vymýšlať celý dizajn odznova....Ale zvládli sme to a výsledok stojí rozhodne za to. Aj keď použitý marcipán bol hodne na nič a rozpadal sa a hlavne aj to žlté farbivo tekuté mu nespravilo dobre...to chce radšej to práškové a hlavne to žlté je priesvitné a divné ale dúfam že to nebude vadiť.
Takže takto vyzerá dnešný výtvor moj a mojej maminky:)






Na tortu Vám ale recept dávať nejdem, je klasicka čokoladovo-banánová, až na to že ešte aj korpus je zelený.
Ale poskytnem Vám recept na to malé kúzlo ktorým nás táto torta odvezie do ríše divov.(Ja už tam tak trochu som, lebo som popri výrobe samozrejme ochutnávala.

Takže základ je, že potrebujeme dostať aktívne thc do niečoho čo potom budeme do torty dávať. Takže som si zobrala asi odhadom 5 gramov, namočila v horúcej vode, ako mi poradila Maťka a natrhané na kústičky som to položila do hrnca a zaliala mliekom. 



Podstatné je, že toto sa musí variť dlho(ja som to vydržala udržiavať niečo cez trištvrte hodinu), treba na to nonstop dávať pozor a keď to začne moc vrieť tak dolievať chladnejším mliekom...Takto tam skončil skoro celý liter.

Keď skončíte tak to treba len normálne precediť jak čaj a máme hotové mlieko.
V torte ho potom používajte miesto normálneho mlieka všade kam ho chcete dať, ja som ho dala do plnky a do korpusu, ale ak budete zdobiť napríklad šlahačkou tak určite choďte do toho :D

Je dobré pridať do toho mlieka hocikedy počas varenia aj trošku masla.


Dám teda vedieť či som dnešok prežila:)

7 komentárov:

  1. :D ale liter mlieka neminies na tortu...mozes si ho potom davat napriklad do kavy? :D rano do vlociek?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. možeš si ho dávat do coho chces:D mne samozrejme toho vela ostalo :D a chcela som to dnes minut do muffinov ale nakoniec som sa rozhodla to vyliat, nejak sa mi to nezdalo aj ekd to bolo v chladnicke:D ale teda musím dodať že torta sakramentsky slapala a bola strasne dobrá podla mojho skromného nazoru:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pocuj ale podla coho vies ze kolko si jej mozes dat? sak to je jak podomacky urobeny chlast...:D ja sa obmedzujem na jointy odkedy som s akonecne naucila slukovat ako sa patri...a cakam kedy mi prestane fungovat modzog. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ¨nooo isli sme na to opatrne:D bola nakrajana na fakt maličke kusky a to proste citis kedy mas dost:D podla oslavenkyne jej to zacalo slapat po 5 kusoch a po siedmych bola tam kde chcela byt.... ja to posudit neviem, lebo som bola pod vplyvom cely den:D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Je s toho smrad ked sa to vari?

    OdpovedaťOdstrániť
  6. no ta marihuanova aroma je dost vyrazna, takže cítit je to celkom hodne.... asi jak ked varis hocijake ine bylinky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mozes pouzit aj listy?

    OdpovedaťOdstrániť