nedeľa, septembra 02, 2012

Ohňová guľa a tak ďalej :)

Pomaly ale isto prichádza ten dlho očakávaný čas môjho odchodu. Ostáva mi týždeň a už som si prešla fázou nostalgie, momentálne ma chytá fáza "všetko mám u prdele" a hlavne je stále prítomná fáza tešenia sa. Už sa fakt neviem dočkať. Verím tomu, že už konečne bude všetko jak má byť. Zoženiem si brigádu, budem chodiť do vysnívanej školy a budem v najúžasnejšiom meste na svete. Keďže som tu už stotisíc krát básnila o Brne a o tom ako úžasne mi tam vždy bolo, tak to už ani nebudem ďalej rozoberať a budem len veriť, že čaro ktoré je medzi mnou a týmto mestom vydrží a už sa mi konečne začne dariť. Ale určite to tak bude, lebo to viem už celé roky, že presne tam patrím a musím tam byť.... Minimálne teraz a na dlhšiu dobu....:)
Ach jo... zas ma chytá patetickosť a spomienky a tak..... ale je to super. Momentálne som všeobecne celá, v takom nejakom zvláštnom opojení. Som neskutočne spokojná, príjemne vyčerpaná a tak. Dosť veľkú úlohu v tom zohráva tento víkend, ktorý som strávila v Studienke na chate, s kamarátmi a opäť to bolo len o neuveriteľnom obžerstve, zábave(dokonca aj tenis som hrala a trafila som loptičku viac ako raz!), a proste úžasná pohoda, bez riešenia okolitého sveta a všetkých sračiek ktoré to obnáša.
Teda jediná vec ktorá ma teraz serie, súvisí akurát so studienkou a s tým, že mi v rámci hry Activity nebol uznaný výraz "ohňová guľa" keď som mala hádať výraz "ohnivá guľa"! No uznajte, keď sa na to pozrieme cez slovensku gramatiku, slovo "ohňová", je absolútny bullshit a je jasné, že som bola príliš pod vplyvom na to aby som vedela čo len trošku po slovensky.... :D Doteraz mi to nikto nechce uznať! A ja za to mienim bojovať!
Takže tak, s hlavou v oblakoch sa zatiaľ ľúčim! :)

2 komentáre:

  1. ja by som ti to uznala!

    btw presne viem ako sa citis lebo moj sen bol zit v nemecku a teraz som tu a budem tu cely rok a mozno dlhsie a to je uuuzasny pocit, ani ne ze som v nemecku ale ze som dosiahla svoj ciel, to je vlastne na tom celom najlepsie =) zelam vela zdaru v brne a nech sa ti nadalej tak paci!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak sme to vychytali obidve vcelku slušne, že?:D tiež želám vela zdaru v Nemecku:D a je to najúžasnejší pocit na svete, že som sa dostala presne tam kam som chcela a len ma to povzbudzuje k dalsiemu a dalsiemu nevzdavaniu sa toho zvyšku mojich cielov:D a hlavne ten najvyšší - vlastný poriadny dokonalý klub!:D mali by si z nás ludia brať príklad! :D

    OdpovedaťOdstrániť