pondelok, júna 11, 2012

Unavená a zničená :)

Ešte ostáva 48 dní kým budem vyslobodená z predpeklia v ktorom pracujem! Teda z toho 14 dní budem mať volna medzi tým, ale to sa neráta. Teraz je to tak, že už som sa vcelku zabehla, už aj vcelku stíham a tak, takže si raz za čas môžem ísť zapáliť mimo prestávky. Ale inak je to nahovno, co vám povím..... Stále mi je strašne smiešne(teda niekedy mi je z toho aj na plač ale ja sa radšej smejem), že kde som to dopadla. Jasné, robím z toho tragédiu, pritom sú to len dva mesiace a už nikdy v živote tam nevkročím, ale stále mi znie v hlave, jak mi všetci hovorili vždy, nech sa učím aby som nikdy nemusela robiť nejakého robotníka....a hups! Pozrime sa čo robím s mojou maturitou z Pasy! Stále ma to tak nejak sere, síce som sa k tej mature dopracovala len kvôli tomu aby som mohla ísť na tú hudobnú vedu, ale kdoví kde by som bola keby som sa na to vybodla a išla trebars niekam do zahraničia a makala na svojej hudobnej budúcnosti už vtedy.....Jasne, že som sa tuto o to snažila popri škole tiež, ale do toho tam boli ešte tie moje dva stratene temne roky a tak, takže sa proces spomalil. No to sú prosím pekne také myšlienky čo ma napadajú jak tam stojím tých 8 hodin pri páse a skladám chujoviny..... Ja som sa narodila aby som šukala, slopala a zmenila svet a ne na to aby ma šialene boleli ruky a nohy a dokonca už mám aj mozole.... Táto pauza v mojom životnom údele sa mi ani trochu nepáči.... opijem sa z jedného piva, šukanie už ani neviem jak vyzerá-podla mňa som sa znovu opanila a svet mením akurát revolučnými myšlienkami čo mi celú smenu lozia v mozgu a doma si už nič nepamätám! Toľko blogov som tam už "napísala" a doma po nich neostala ani bodka nad jotou! Jediné čo mi furt v mozgu ostáva sú stále tieto isté pičungy, tak som sa rozhodla si ich zvečniť(uvažujem, či je toto slovo napísané správne, vyzerá čudne, ale od slova večnosť to nemôže byť inak, či?).... Ono to proste musí byť, ja to tam vydržím dokonca, to je samozrejmé-teda ak ma na protest neopustia končatiny, ale musím sa poriadne vypičovať, lebo je to chujovina jak hrom a bez toho to proste nejde:). Inak, začala som to tam lepšie zvládať, keď som si dala slúchatká, asi niekedy minulý týždeň. Ono ja závislák, čo mi hrá hudba nonstop a zrazu 8 hodín bez nej a iba zvuky vŕtačiek, padania krabíc a potom tam ešte chodí taký malý spokojný robotko, ktorý nosí vozíky a on si vyspevuje nejake melódie, vo forme asi takej, jak boli melodie na nokii 3310- tam dával Beethovena a všeljake take dramatické srandy a teraz mu zmenili melodie na nejaky blues alebo čo, ale znie to jak totalne dojebaná platňa a keď sa mu niekto alebo niečo postaví do cesty tak sa zastaví a začne neskutočne jačať, to je zaručený bolehlav okamžite, nehovoriac o tom, že je to fakt proste ubíjajúce tam byť takto bez hudby. Tak som si povedala, že jebať, ja si tu hudbu pustím a hneď išlo všetko lepšie, únava bola menšia, spotreba kofeinu sa znížila z dvoch litrov na pol litra, všetko prežijem viac menej v pohode a aj to rýchlejšie ubieha.... Ono sa to inak nemôže, samozrejeme, že im ide len o to aby sa tam ľuďom makalo čo najhoršie, ale dá sa to všeljak utajiť. No vrchol bol a doteraz som to nepochopila ani, že na rannej som počúvať už nemohla ani neoficálne. Kolegyne mi povedali, že na rannej sa to proste nesmie a že keby som to ignorovala tak máme problém všetci - čo už vo mne mrte vzbudzuje vzdor, lebo to sú fakt absurdné pravidlá a budí sa vo mne sto čertov keď sa mi niekto snaží zakázať hudbu! Chápete? MNE! Chcem tým ale povedať, že ja by som sa na to z vysoka vysrala, fakt takéto pravidlá pre mňa proste nefungujú a nech sa niekto pokúsi mi povedať jediné zlé slovo! Ale ono sa stala taká sranda, to si asi naprogramoval môj osud alebo čo, že sa mi v ten deň, jak mi to zase akože zakázali pokazilo slúchatko-jedno už pokazené bolo a teraz aj to druhé....Úplne naschvál, vole! Tak som včera naivne skúsila, zohnať náhradné a ono sa mi to normálne podarilo(hudbu počuvam z mobilu(ano ja viem, fuj!) takže nájsť k nemu slúchatká by mohol byť problém, ale nakoniec som našla aj s takou tou pripojkou do ktorej sa da zapichnut normalny jack a teda aj hocijake sluchatka- čo je zaujimave lebo keď som ten mobil kupovala tak mi tvrdil pán predavač v tom istom obchode, že nič také neexistuje na neho:D. Tak už to bude v pohode a budem si počúvať. No a inak, teraz ma čakajú ešte dve poobedné a dve nočné, čo ak prežijem tak v sobotu idem konečne trošku kaliť! Oslávime Lifkine narodeniny, idem jej robiť aj tortu a tak a potom v sobotu večer mám toľko šťastia, že vo Fuge bude Mudhole-to som už fakt neverila, že sa takého niečoho dožijem, lebo chlapci nehrali vyše roka a tento rok mali mať pôvodne jediný koncert asi a ten bol 7.5. v Randali no a Sheenka bola vtedy v Prahe, takže nič..... A teraz ďalší a ja mám totálne šťastie, že mám voľno a som v Bratislave takže konečne ich uvidím a strašne sa teším!:) No a potom o dva týždne máme ten Barbarský slnovrat v Randali, z čoho už mám riadne nervy teraz a veci sa nám nejak komplikujú ale verím, že všetko dopadne dobre a bude to úžasný koncert! :) Pre náhodne zablúdilých návštevníkov ktorí netušia o čom teraz hovorím, tu nechávam odkaz ktorý prosím ráčte nasledovať! :) Zatím zduř!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára