sobota, júna 23, 2012

30 day song challenge-Day 05 – A song that reminds you of someone

Dnes som sa rozhodla byť totálne sebecká a trošku aj patetická možno a pesničku ktorá mi niekoho pripomína som vybrala absolútne osobnú záležitosť ktorá mi pripomína tu najpodstatnejšiu osobu na svete(aspoň v mojom vesmíre-pochopte:) ) a teda MŇA. Takže nech sa páči:
Ramones - Sheena is a punkrocker
Možno je vzhľadom na názov pesničky vcelku jasné prečo som ju vybrala, ale bolo to hlavne preto, že toto je vec ktorá ma vždy vráti do vlastného tela, ktorá mi pripomenie kto som a že sa nemôžem nechať lámať ostatnými osobami ani žiadnymi nešťastiami ktoré sa mi prihodia, len sa oprášiť a vstať a ísť.
But she just couldn't stay, she had to break away....
Asi preto mi to meno tak nejak prischlo a vytvorilo úplne novú dokonalú bytosť:D . Až na to, že stále musím prízvukovať: "Sheena is not a punkrocker, Sheena is a Rock n'roller!" :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára