sobota, júna 23, 2012

Bolí aj sľúbené kúzla, aj keď fungovali opačne....

Tak nám prebehol dlho organizovaný koncert s názvom Barbarský slnovrat... Mám také zmiešané pocity trochu, lebo sa to samozrejme najprv nezaobišlo bez komplikácií a tak, ale všetko som vyriešila aj keď zopár vecí jednoducho nebolo domyslených ale aspoň sa poučím, snáď.... Suma sumárum som prerobila plus mínus 200€, fakt došlo minimum ľudí ale inak koncert po hudobnej stránke prebehol podľa mňa skvele. Škoda, že som si ho ja moc neužila - jednak preto, že som stále musela niečo riešiť a nikto mi nedal pokoj poriadne a jednak preto, že som dostala ranu pod pás. A poriadne silnú.....
....pofoukám ti srdce, zrada kamaráda......
Tieto slová Roberta Kodyma mi išli dosť dlho hlavou, až kým som sa trošku nevynervačila a miesto obrovskej bolesti(tá už nejakú dobu nemôže trvať dlho, keďže sa stále riadim heslom: "Nenarodila som sa aby som bola nešťastná" ale predsa sa pri takýchto nečakaných podpásovkách raz za čas objaví) prišiel obrovský hnev a ten hnev horí aj horieť bude kým ho správnym spôsobom nevyventilujem a myslim si, že všetci vedia jak to je s tým jedlom ktoré najlepšie chutí za studena..... Ale už je to fajn, človek sa s takým niečím vyrovná lahšie keď si uvedomí, že tu nejde o žiadneho kamaráda-kamarád(v tomto prípade kamarádka:D) by nikdy nič takéto(celú tu situáciu zámerne nemôžem zkonkretizovať) nespravil a teda od teraz dotyčná prešla do kategórie s názvom "prijebaná feťácka kurva bez chrbtovej kosti" a není vo čem, z toho už sa nedostane. Takže práve jej extrémne ďakujem za zničenie komplet celého večera-môjho večera a držím jej palce aby sama zo sebou dokázala prežiť- aj keď vlastne tí bez chrbtovej kosti s tým asi problém moc nemajú. Akurát ma strašne mrzí, že som v alkoholickom nervovom afekte dojebala dokonalé veldielo ktoré som vyrábala v podstate týždeň(nádherné dokonalé marcipanove veldielo-raz keď ma tá lútosť trošku opustí tak mám nachystaný tutorial pre vás:)) a ešte som ja za jebnutú za to určite, ale mám to ťažko a hlboko v análnom otvore asi aj.... Každopádne po tomto všetkom som potrebovala spraviť nejakú pičovinu a jediné na čo som sa zmohla bolo, že som dala výpoveď v hentej pakárni (vcera som totiž mala mať už nočnú a fyzicky a už vôbec ne psychicky v takom stave by som to nedala) takže síce teraz neviem čo budem robiť zas, ale strašne sa mi ulavilo a hneď som to išla vykaliť späť do Randalu a to mi veru šialene pomohlo, úplne som si vykalila mozek, dokonca som si zaskákala na nejakom koncerte a to som ja kvôli objemu môjho hrudníka nerobila ani len na Wanastowkách, takže netuším čo to do mňa vošlo ale bolo to úžasné..... Každopádne teraz si už len doužívam zvyšok opäť slobodného víkendu a od pondelka rýchlo rýchlo zhánam nejakú brigádu alebo robotu u nás ale už aj v Brne a hotovo.... Všetko bude zase v dokonalom poriadku, co má bejt má se stát a tak ďalej, nikto mi nebude kaziť náladu a ak áno asi čoskoro začnem vraždiť:D Takže to je asi zatiaľ všetko čo som chcela, určite sa nenechám znechutiť týmto viac menej neúspechom. Musím hlavne upozorniť na to, že koncerty robím od sedemnástich a aj keď ich zatiaľ nebolo nejak špeciálne veľa tak tento bol prvý taký vyslovene nevydarený, to sa musí raz za čas stať aj nám najlepším. Goodbye folks:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára