pondelok, apríla 25, 2011

Thor....musím sa vyjadriť k tomuto neskutočnému przneniu....

Dnes som v rámci svojho špiónovania objavila trailer na film ktorý práve prichádza do kín. Volá sa, ako napovedá názov tohto článku, Thor. Najprv sa moje srdiečko naivne potešilo ale po zhliadnutí oboch tralierov začalo nariekať a môj ďalší orgán, pre zmenu žalúdok sa začal dvíhať v rytme tohto nariekania.
Dobre, ja som si už zvykla že 90% dnešnej filmovej produkcie sú neprekonateľné sračky ale že spravia až takúto prznitelskú hovadinu, to by ma nenapadlo.
Thor(ten skutočný) je pre mňa absolútnym prototypom sexymbolu. Veľký, silný, ryšavý, ešte k tomu boh........a to jeho veľké kladivo....uf..... Ale v tomto filme moju absolútne dokonalú predstavu o ňom úplne pochovali. Je možno na bežné pomery trošku veľký, asi aj nejakú tu silu má, kladivko som tam tiež nejaké videla, ale moje predstavy nenapĺňa ani len zďaleka. Čo by zase nebol pre ten film až taký problém. Ale to, že z neho spravili nejakého nevybúreného akčného hrdinu, čo kaskadérskymi bojovými zákrokmi likviduje všetko čo sa okolo neho pohne, pyšne vystrkuje umelé kozy v približne mojej veľkosti, sladučko romanticky sa zamiluje do vedkyne, čo ho ako som z traileru pochopila, objavila, necháva sa fotiť mobilom a tieto fotky su následne posielané na facebook a niekoľko daľších podobných hovadín, to je na mňa troška moc.
A to stále z prznenia severskej mytológie nie je všetko. Odin je stvárnený Anthonym Hopkinsom, ktorého mám síce ako herca veĺmi rada, ale fakt mi nepríde normálne aby bol najvyšší boh stvárnený starým dedkom. To by ale ešte stále bolo v poriadk oproti takým malým detailom ktoré sa nám tento film snaží predať. Napríklad som sa tu dozvedela že Loki je odteraz Thorov brat, Siff je bohyňa vojny, a Heimdall je černoch (ano v severskej mytologii je černoch úplná samozrejmosť....), videla som tam aj nejakeho aziata ale radšej som nezisťovala kto to je, lebo už mi bolo fakt zle.......
Takisto ma pobavila/prekvapila/ znechutila scéna z traileru kde maličký Thor bojuje s nejakým gigantickým robotom, ktorý z očí šlahá plamene ..... no proste vyzerá to naozaj na veľmi kvalitný film..... a keďže sa hovorí, že je lepšie raz vidieť ako dva krát počuť(alebo tak nejak) tak si tie trailery keď tak pozrite sami....


trailer číslo 1
trailer čislo 2

8 komentárov:

  1. videla som v kine reklamu a tiez som po par sekundach prorokovala, ze on bude tu blondinu (bola to vlastne blondina? ale sak asi hej) urcite sukat a hned dalsi zaber jak su volad epri zapade slnka...trapne a tiez som bola zdesena a to sa teda do severskej mytologie trt vyznam.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no a to ja k nej mam este extremne blizko:D som sa skoro povracala ked som to videla:D ževraj to je podla nejakeho komixu a ešte možem byt rada že thor vyzera takto:D v komixe vraj ma žlté slipy natiahnuté na teplakoch a na helme kridelka jak asterix:D cele zle proste:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ževraj:D nemala som odvahu sa o tom presvedcit:D ale som fakt patricne znechutena:D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Preboha. Tvorcov by mal trafit blesk.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tým sa má informovať verejnosť, ktorá je zdravá a 100% vážna o predaji obličiek, by sa mala spojiť s Dr Mercy
    Nemocnica čo najskôr.
    E-mail: drmercyhospital686@gmail.com
    máme veľa pacientov, ktorí v súčasnosti potrebujú transplantáciu obličiek., hľadáte príležitosť predať svoju obličku za peniaze kvôli finančnej poruche a my vám kúpime obličky za sumu 800 000 EUR na obličky.
    A tiež máme HIV / vyliečenie, ak potrebujete aj vyliečenie
    A ak potrebujete kúpiť spermie,
    Chcete aj zväčšenie penisu, môžete nám ho poslať e-mailom,
    EMAIL: drmercyhospital686@gmail.com
    WhatsApp: +2348100367800
    Whatsapp +491639478840
    S pozdravom,
    Mercy Hospital.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Cieľom je informovať širokú verejnosť o tom, že zdraví a 100% vážni muži alebo ženy o predaji ich obličiek by sa mali spojiť s Dr. Mercy
    Nemocnica čo najskôr.
    E-mail: drmercyhospital686@gmail.com
    Máme veľa pacientov, ktorí v súčasnosti potrebujú transplantáciu obličiek. Hľadáte príležitosť predať svoju obličku za peniaze kvôli finančnému kolapsu a my vám kúpime obličku za sumu 800 000 eur za obličku?
    A tiež máme HIV / vyliečenie, ak potrebujete aj vyliečenie
    A ak potrebujete spermie na kúpu, vy
    chcete zväčšiť aj penis, môžete nám poslať e-mailom,
    EMAIL: drmercyhospital686@gmail.com
    Whatsapp +491639478840
    S pozdravom,
    Mercy Hospital.

    OdpovedaťOdstrániť