pondelok, júna 09, 2014

INFO

Milí moji.

Moj top secret bulvárny blog už je v plnom prúde a práve som pridala druhý príspevok.
Pre tých čo o ňom ešte nevedia a chceli by to čítať, napíšte mi svoj mail tu alebo na facebooku alebo priamo na mail sheenka205@gmail.com a ja vám na neho poslem pozvánku.

Niektorí ste sa mi už ozvali a chcem vám preto povedať, že vzhľadom na to, že ide a pojde o hodne súkromné a citlivé témy, tak by bolo fajn keby som vedela, kto to číta. Preto je to koniec koncov tajné. Takže ak nepatríte medzi mojich pravidelných čitatelov, ktorí su ku mne prihlásení alebo sme v pravidelnom kontakte, tak by bolo fajn aspoň napísať kto ste, odkial poznáte moje stránky a podobne. Anonymným s nič nehovoriacimi emailami fakt povolenie dať nemožem. To by nemalo zmysel to utajovať. Tak mi prosím keď tak k tomu mailu napíšte aj nejaké info o sebe nech to možem zvážiť.

Ďakujem ....čítame sa :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára