pondelok, júla 22, 2013

Verím na zázraky!

Milí moji,
na chvílku som sa odmlčala, pretože sa absolútne nič nedialo a ak sa dialo tak to málokedy bolo niečo pozitívne. A rozhodne nič o čom by malo zmysel ešte nejak polemizovať, keďže v predchádzajúcich príspevkoch som vyjadrila ohľadom svojho aktuálneho života všetko čo bolo treba.

V posledných mesiacoch to bolo fakt zlé, cítila som sa ublížene, bola som oklamaná a zradená(ono to vlastne nezmizlo, ale proste snažím sa neriešiť veci ktoré boli a nič na nich nezmením, takže poďme sa tváriť, že je to za mnou. Ztvrdla som v Bratislave a nemala som šancu sa odtiaľto dostať.

Na tom sa tiež nič nezmenilo. Ale ja som si povedala, že proste už mám fakt dosť kvasenia doma, v posteli, premrhávania svojho života, zatiaľ čo všetci si užívajú leto a ja sa nemožem pohnúť nikam, kam nedojdem pešo. Mám toho naozaj dosť. A aj keď nemám záruku, že to takto nebude pokračovať ďalej, idem s tým bojovať! Zas skúšať. Aj keď je možné, že to skončí zas jednou obrovskou fackou, keď to neskúsim, nedozviem sa akoby to mohlo dopadnúť.

Takže, vec sa má tak, že som horko ťažko naškrabala na jednosmerný lístok do Prahy a zopár drobných na jízdenky a lístok na koncert ktorý ma nejak k tomuto všetkému vlastne dokopal, aj keď ho s najväčšou pravdepodobnosťou strávim na sucho.

Vyrážam zajtra, v stredu mám pohovor, vo štvrtok koncert a ide sa zažiť dobrodrúžstvo - hľadanie práce a hlavne zo začiatku budú nutné nejaké jednorazovky aby som vobec naozaj prežila. Okrem toho mi všetko komplikuje takmer nulová zásoba cigariet(cca 1 a pol krabičky) a tak ďalej.... Jednoducho už je to len na mne.... Neverím, že by jeden človek naozaj mohol mať takéto obrovské množstvo smoly aby to už naozaj nevyšlo.... Takže teraz to vyjsť musí a zárukou je už len to, že inak sa nedostanem ani domov.....

Nebudem si robiť veľké ciele, hlavne nech sa mi niečo podarí, budem skúšať aj mcdonaldy aj čokolvek, ale ono to už vyjde proste!

Druhá vec je, že budem mať možnosť darovať vajíčka, za čo by som mohla celkom slušne zinkasovať, ak som náhodou ešte plodná, takže najlepší čas je práve teraz.

Ozvem sa, keď bude o čom!

Wish me luck!!! (hlavne v tom aby sa mi podarilo zajtra v buse sedieť pri zástrčkách aby som mohla pozerať filmy:D )

Zatím ZDUŘ!!! S.



3 komentáre:

  1. tie vajicka ma dostali :D aj ked najprv som si myslela ze chovas sliepky a nieco mi uniklo :D
    ale one...preco neskusis dobrovolnicku sluzbu? to sa da robit aj v cechach...a mas na rok vystarane a nazbieras kontakty.
    ale k veci - drzim ti palce nech uz robis cokolvek, ja takto idem do berlina, jednosmerny listok, penaze si poziciam od fotrov (trapas, ale co mam robit) a budem aj kebaby predavat ked nic ine, ale domov nejdem. a este otazka - preco si nekupis tabak aby si si mohla robit cigarety sama? vyjde to lacnejsie...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jj normalne ked som bvala v brne a tak tak som balila cigarety to je jasne:D nasla som tabak čo mi vydržal 4 dni, bol celkom fajčitelny a stal 48 kč a to sa už oplatí :D .... nevim musi to vyjst už:D ... aj napriek tomu, že ta najdoležitejšia vec pre ktoru tam idem(teda koncert ) sa zrusila:D

    no a na vajička ma budu musiet rozhodne uspat to inak nedam:D aj ked mam paranoju že si poberu aj ostatne organy :D ale možem za to zinkasovat 15-20000 kč, čo neni odveci :D

    OdpovedaťOdstrániť