štvrtok, decembra 15, 2011

Čo som videla, čítala a počúvala

Hudba:

Počúvam: Vzhľadom na minulotýždňové výročie smrti Johna Lennona a narodeniny Jima Morrisona som najviac počúvala asi Beatles a The Doors...
Pesnička čo ma udivila: Metallicovské Unforgiven od Apocalypticy ale aj s týmto videjom: (prvý krát som to videla zhúlená a skoro som sa zbláznila:D )
Objavila som: nič nové:(
Hudobník týždňa: Dnes ráno som sa zobudila s takou Blind melonovskou náladou, takže Shannon Hoon( o ňom ešte určite niekedy napíšem:) )



Filmy:


Videla som: Ten kluk je postrach ale zaspala som pri tom, takže si z toho moc nepamätám:D a toho Merlina ktorého som chcela pozerať pred týždnom:D
Chystám sa pozerať: Misery a TO
Herec týždňa: môj odjakživa a navždy najobľúbenejší:)
Gary Oldman:)



Seriály:


Pozerám: Vzhľadom na aktuálnu seriálovú pauzu mám stále väčší a väčší hlad po nových seriáloch, takže som začala s Big bang theory

Knihy:


Oproti minulému týždňu sa zatiaľ nič nezmenilo:D
Knižná postava týždňa: Dnes dám prednosť postave z knihy ktorú nemám rozčítanú:) Severus Snape:)




Citát týždňa:

chcela som to sem pôvodne dať ako obrázok, ale nejak mi to nejde, takže takto:

Accept what you can´t change, change what you can´t accept.....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára