pondelok, októbra 03, 2011

Novinky smrdiace v mojom okolí

Veci okolo mňa sa konečne začali točiť, začo som neskutočne vďačná lebo už som sa začínala cítiť neskutočne zbytočne a hlavne som totálne hnila doma vkuse. Momentálny základ všetkého je, že som začala brigádovať v Super Zoo v Rači, čo je na cestovanie(a hlavne cestovné náklady) vcelku vyčerpávajúce ale inak je to vcelku super robota... zvířata ma bavia:D. Trošku som sa toho bála kvôli tomu, že mám okrem iného na starosti predaj červov a cvrčkov ale nakoniec zvládam aj to. Prekonávam fóbie. Napr. cvrčka už v pohode chytím do ruky a čo sa červov týka, naštastie sa dajú nabrať aj do pohára, lebo neexistuje toľko bohov aby som sa dotkla čohokoľvek čo je nejak príbuzné červovi.

Ale sú tam aj príjemné záležitosti. Včera som konečne mala možnosť mať na sebe pytóna albína čo tam máme. Drobček váži minimálne 30kg, takže mať to celé na sebe bolo na mňa trošku moc, ale bol to pre milovníka hadov jak som ja poprdeli zážitok. Niekedy keď sa to ešte podarí sa s ním chcem aj odfotiť, takže sem určite potom vycapím fotku. Každopádne stáť celý deň na nohách je vyčerpávajúce aj pre hyperaktívca jak som ja, takže možno dnes pojdem spať v nejakom čase v akom chodia spať normálne ľudské tvory...aj keď zase vstávam neuveriteľne skoro takže nejaký normálny spánkový režim aj tak asi nezískam takto. Nevadí...

Anyway, ďalšia vec ktorá ma teší je to, že sa mi trošku ukludnili hormóny zase, lebo v posledných týždňoch som bola celá nejaká divná, nálady sa mi menili asi tak každé tri minúty a dosť ma desili moje chute. Jedla som fakt podivné veci (napr. jeden a pol balíčka čokolády - a to nejem čokoládu lebo mi už nejakú dobu nechutí) a ešte podivnejšie kombinácie jedál. A kilá/ tony hrozna. Fakt ma to dosť hodne desilo ale myslím, že sa začínam v tomto ohľade dávať do poriadku(dúfam). A inak asi ani nemám nič zaujímavé. Pomaličky ale isto začínam riešiť nedávno spomínaný koncert Barbar punku a rozmýšlam ako sa čo najinteligentnejšie zbaliť keď pojdem späť do Prahy, aby som toho pobrala čo najviac a zároveň aby som to mala aj ako odvliecť. Ale to mám ešte kopu času, keďže sa vraciam až v novembri.

Ták, vykecala som sa(čo dobre padlo, lebo jaksik si ani nemám s kým pokecať momentálne) a idem sa pomaly uložiť do ríše snov:).

Inak včera som si z nejakého dôvodu spomenula na Macka Uška a jeho pesničku: Rýchlo do postieľok, veď už mesiac svieti, rozlúčte sa s Mackom Uškom, dobrú noc vám deti....Tak nejak to bolo, neviem čo ma to popadlo:D Ale tak dobrú noc som tým chcela povedať...:D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára