sobota, októbra 22, 2011

Na bode zlomu

Úplne rada by som sa tu rozpísala na dve hodiny a nič neriešila ale, nemám na to čas, tak aspoň takto narýchlo..... Stále som v jednom šialenom kolotoči, v robote trávim väčšinu svojho času, som vcelku hodne prepracovaná, čo je sposobené hlavne tým, že skoro nespím, začala som byť nejaká chorá, chytajú ma ťažke triašky a zimnice, už asi dva týždne pravidelne každé ráno vyplúvam obsahy svojho žalúdka a všeobecne som celá nejaká divná stále....

Najhoršie čo sa mi deje je, že koncert je totálne na spadnutie, ale ja stále nemám žiadneho fleka kde by sa mohol diať ale musí to byť presne 4.11. .....už som bola snaď všade a všetko je totálne obsadené..... mám asi posledné dve možnosti, ktoré sa budem snažiť riešiť nejak dnes a keď to nevyjde tak sa asi odkráglujem alebo ja neviem čo, keďže len pre ten koncert som si predĺžila pobyt v BA( btw toto mesto nenávidím každým dňom viac a myslím, že to je sakramentsky obojstranné)a moj mozog asi neprežije a exploduje ak sa to nepodarí.... ale ono sa to podarí.... neviem ako, ale som predsa Sheena a ja vždy musím mať čo chcem lebo inak by bolo zle...... no nič... je čas sa zobudiť, dať sa do hromady a ísť zase na celý deň makať...... bye zatím

2 komentáre: