streda, mája 08, 2013

Májovo...

Len ako predznamenanie, pre tých ktorí sa o to zaujímajú, na aktuálne prebiehajúcu "challenge" na mojom blogu som nezabudla, ale asi spojím dve alebo tri dokopy, pretože momentálne sa mi nechce. 

A teraz, že čo mám nové....

Konečne sme sa zbavili zimy, aj keď mám stále tiky a strachy, že začne snežiť.... ale to si dúfam ešte tak dva - tri mesiace počkáme.
Prišla jar, slniečko a s ňou samozrejme prišla aj moja milovaná stará známa alergia. Takže keď zabudnem niekedy spapať liečik, ktorý je väčšinou o dosť slabší ako by som potrebovala(ale šak čo chcem bez predpisu, že?), tak mám strašne vtipné "zničohonič" záchvaty kýchania, svrbenia, umierania a tak ďalej.

Aby som toho svrbenia nemala náhodou o niečo menej ako si zaslúžim, tak som sa konečne po  takmer dva a pol roku uráčila, nechať si dokončiť svoju najmilovanejšiu kérku. Foto bude.... niekedy potom. Momentálne je v stave akútneho liečenia sa a svrbí tak neuveriteľne, že sa asi zabijem čoskoro. Ale nevadí, už teraz sa teším na ďalšiu. :)

Čo s jarou ešte stále neprišlo, je na moje obrovské nešťastie prvá jarná opekačka. Už mala byť dávno, ale bohužial, keď mám čas, nemajú čas iní a keď máme čas všetci, tak nemá čas počasie. Jedna má byť v piatok, aj s pražákmi, ale jaksik má pršať. Tak uvidzíme no. Ale  strašne mi to chýba a už dva týždne chodím po obchodoch a špehujem veci čo by som si chcela opekať a potom si vždy poviem, že šak aj tak to ešte nemá zmysel. Ale ja už naozaj chcem! Spravte s tým niekto niečo.

Do mojej jarnej nálady taktiež zavítala farebnosť!
Mám strašnú potrebu si lakovať farebné nechty(teraz mám žlto fialové), a chcela som farebné kvetované šaty, ale nenašla som nič na moju bujnú ženskú postavu a tak som si kúpila aspoń lososové gate. Som z nich trošku zmätená ale tak čo už.... mám lososové gate no. :)

V máji som inak zatiaľ ešte nebola ani na poriadnom koncerte, len na Majálese, ktorý bol na jednej strane absolútne super a na druhej strane čistá katastrofa - omylom som si zbalila nejakého kosovského gitaristu, čo vypadal jak Indián, ktorého som ešte zobrala aj do Randalu a stále mi nasilu cpal jazyk do pusy, čo bolo hnusné lebo strašne moc nevedel jak na to, a proste stále ma chcel okusovať, na novom moste ma oprel o zábradlie z čoho som ja chytila hystériu lebo nenávidím mosty a rada sa držím pri kraji čo najďalej od vody a toto bolo moc! Ale hlavne ma celú cestu držal za ruku a cpal si ju aj so svojou rukou do vačku a nevedel pochopiť, že moja ruka v jeho vačku byť nechce a ešte ma stále volal k sebe na hotel, no a tak... Proste celé zle. Je mi na vracanie keď si na to spomeniem. Ale mimo to, to bola žúrka dosť pekelná a ja som bola celá super a takisto super a pekelná bola aj moja nedelňajšia kocovina! Víno, pivo a borovička nejsú kamoši. :)

Onedlho ma pre zmenu čaká zas výlet do Prahy (snaď aj na pohovory), po ceste sa zastavím v Brne, v ktorom som nebola odkedy som sa odsťahovala a neuveriteľne mi všetci chýbajú! A čoskoro snaď aj sťahovanie do Prahy(áno znovu), aj keď neviem kde budem vlastne bývať ale verím, že sa to dorieši.
Aj tak nikdy nebudem šťastná na mieste kde sa nachádzam. Vždy ma to bude ťahať tam, kde práve byť nemožem. Ale tak dúfam, že sa trošku ukludním ak začnem normálne žiť konečne. Ten život aj na mieste kde byť práve nechcete dosť ulahčí, keď nemusíte denne riešiť sračky aké som ja riešila posledné cca dva roky. No a hlavne som si povedala, že radšej budem nešťastná v meste kde sa nachádza Systém, ako v meste kde sa Systém nenachádza. (Systém je krycie meno pre chlapa ktorého strašne najviac na svete milujem, ale v takejto súvislosti ho nesmien nazvať jeho menom, keďže človek neví, kdo mu sem leze a ak sa gúgli.... no šak to poznáte:D)



Takže toľko od jarnej Sheeny! A vy sa máte jako?

6 komentárov:

  1. mňa by zaujímalo, že prečo Systém :D je to nejaký informatik, alebo je to chalan čo má rád vo veciach poriadok? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nie nie vobec:D vobec netusim prečo Systém, to sme ho tak raz s kamoškou nazvali a nejak to prischlo:D ale vobec si nepamätam prečo to vzniklo:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. haha, ale si ovtipnela!
    lososove gate?? ja som myslela ze chodis prevazne v ciernom, ale kazdy by mal mat nejake farebne gate, ja mam jedny take zelenkave a teraz zebrie, tak uznaj, s lososovymi si na tom dobre.
    a ten kosovsky indian, som skoro umrela. a vino pivo a borka, haha...ja tiez vzdy zistujem co s cim neni kamos, ale som ucitelka a naprosto nepoucitelna...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja chodím prevažne v čierno-červenom alebo fialovom :D preto som cela zmätená z tých gatí:D

    tiež vždy keď je príležitosť zabudnem na všetko, čo som sa naučila pri poslednej, predposlednej atď. kocovine:D)

    z indiana mi je stále patrične na grcanie:D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No a čo, ja mám bledoružové gate a milujem ich a to som volakedy ružovú nemohla ani cítiť. A mám aj kvetinkové, čiernobiele. A tento rok si v Ázii mienim nakúpiť solídnu handráreň farebnú a nech :-) Mám náladu vyzerať ako hipík.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dones aj mne! Lebo stredoeuropske obchody sú čo sa týka ženských vecí absolútne nechutné- prípadne nudné... včera bolo všade béžovo... nechápem:D

    OdpovedaťOdstrániť