utorok, mája 28, 2013

Day 30 - 3 good things that have happened in the past 30 days

Tak a máme tu tridsiaty deň. Zas bude chvíľu kľud. :) 

Tri dobré veci ktoré sa za posledných 30 dní stali?
Bohužial musím trošku hrabať v pamäti, ale prvú nájdem celkom rýchlo.
Spomínala som to už v predchádzajúcom článku, ale rozhodne za najlepšie považujem, že som konečne stretla takmer väčšinu svojich brnenských kamarátov.
Aj keď len na chvíľu, cítila som sa neuveriteľne úžasne(tomuto pocitu hovorím pracovným názvom "som slávna" :D).

Ďalšia dobrá vec s týmto úzko súvisí, pretože jedno stretnutie bolo veľmi špeciálne, ku jednému kamarátovi som sa naposledy nesprávala práve najkrajšie(nie, že by si to nezaslúžil:D) a bolo mi to lúto. Ale medzičasom sme sa zmierili a teraz sa konečne aj stretli. A som rada, že som tú zlobu zakopala pod zem, že ma má aj on dostatočne rád aby sa za to na mňa smrtelne neurazil a jeho spoločnosť som si nakoniec fakt sakramentsky užila. :D Je to mimochodom človek s ktorým si pravdepodobne hneď po mojej najmilovanejšej Alenke rozumiem tak ľudsky úplne najviac na svete, takže o to viac ma to teší. :)

No a tretia dobrá vec je trošku materiálnejšia a len taká drobnosť, ale viac toho za posledný mesiac naozaj nemám, tak sa s Vami podelím o svoju nevýslovnú radosť, že som konečne zohnala gitarové USBčko, ktoré som zháňala už od Vianoc a asi ma stálo aj menej ako by som za neho vysolila normálne. A ešte k tomu je aj červené.... No uznajte....
Bohužial odvtedy som našla obyčajný kľúč do dverí v tvare gitary, takže moja duša už je opäť nekludná.... :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára