streda, mája 01, 2013

Koku nebo mák? (Makové halušky)

Milujem MAK strašne! A dnes ma celý deň prenasleduje chuť na niečo sladké a nemám doma nič, takže keď som zistila, že sa mi tu povaluje mak, volba bola jasná.
Podľa mojej babky sa toto má robiť s rezancami ale rezance nemám a aj tak si myslím, že je to takto lepšie.


Takže budeme potrebovať: 
Zemiaky
Múku
Vajíčko(podla toho aké chcete množstvo, ja som použila jedno)
práškový cukor
mak

Postup:
Zemiaky nastrúhame, zmiešame s múkou a vajcom až kým nemáme normálne haluškové cesto. Potom haluškujeme cez haluškovač do vriacej vody.
Mne sa podarilo cesto trochu tuhšie, takže som nehaluškovala ale krájala, takže sa mi podarili také trošku Gnochi. Keď sú halušky vyplávané, precedíme ich, dáme do nich trošku masla, premiešame a zasypeme s makom, ktorý sme si medzičasom zmiešali s práškovým cukrom. Poriadne zamiešame a máme hotovo.

Je to rýchle a strašne dobré papaníčko(nemožem prestať jesť, lebo keď už raz začnem papať mak, tak sa neviem zastaviť:D .

Tu máte aj obrázok výsledku:


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára