pondelok, decembra 10, 2012

Pondelkový ranný hisák!

Dnešné ráno v Brne je biele a studené, zobudila som sa s odmietaním reality, lebo mi príde neuveriteľné, že musím do tohto počasia naozaj vyliezť..... Realitu som asi odmietla velice úspešne, lebo keď som si spravila kafe a zapla komp, vyskočila na mňa ta najmenej reálna informácia akú človek o tomto čase v pondelok ráno ak není na drogách može na internete nájsť, ešte ma nikto neštipol ani nič, takže naozaj neviem rozlíšiť či mám len velmi krásny sen z ktorého sa zobudím alebo či sa to fakt deje.... každopádne.... či už je to pravda alebo sa mi to sníva tak musím len oznámiť:

LUCIE JE SPÄŤ!!!!! 

Informoval o tom tento článok na idnes.cz...

V tomto momente nedokážem dodať nič viac................

EDIT:



Ono je to fakt pravda!!!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára