štvrtok, júla 12, 2012

30 day song challenge - Day 07 – A song that reminds you of a certain event

Porcupine tree-Trains
Toto je songa ktorá mi pripomína veľa krásnych, niekedy trošku smutných udalostí. Nemyslím tým vyslovene smutné veci, ale skôr takú melanchóliu - každé jedno cestovanie vlakom- každé jedno lúčenie (ja sa šialene nerada lúčim- aj keď to není doživotné lúčenie, je mi z toho doplaču-vždy), konce leta, nástupy do školy, posledné bozky, všetky takéto spomienky sa v mojej hlave nahromadia už počas prvých tónov tejto pesničky a znovu mám v sebe tie melancholické pocity ako som mala pri každej jednej z nich...... Okrem toho, že celý jej obsah je na takéto spomienky ako stvorený, tak aj Porcupine tree ju majú ako prídavok, takže sa s ňou sami lúčia a tým prechádzam k poslednej konkrétnej spomienke na konkrétnu udalosť - 31.10.2009-Viedeň: Video hovori samo za seba, takže ja sa môžem odporučiť....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára