utorok, septembra 20, 2011

Obzretie za Barbar festom a o tom ako už je všetko zas v poriadku...:)

Po dlhšej pauze, kedy som sa venovala poctivému štúdiu na opravnú maturitu (s tou poctivosťou to netreba brať príliš vážne) a následnému oslavovaniu, musím oznámiť širokej verejnosti, že konečne je všetko v najlepšom, bezchybnom poriadku, konečne sa moje prekliatie alebo čo to bolo odstránilo a ja som momentálne tak spokojná ako len človek žijúci na planéte Zem v 21. storočí môže byť. Ale pekne poporiadku....

Prišla som späť do BA, aby som sa tu v klude učila, odmaturovala a išla späť domov do Prahy. Plán bol začať s učením presne prvého septembra, no ako inak, keďže som troska jak hrom, nevydalo a miesto učenia som pařila a pařila, no skoro vkuse. Nakoniec som tomu venovala asi jeden a pol dňa, s tým, že ten jeden deň som sa úplne omylom a náhodou opila, lebo som sa ocitla niekde na opekačke a už to išlo samo.

Každopádne, ono sa to za tak krátku dobu dá v pohodičke stihnúť, ale mala som strach jak nikdy v živote, lebo po tej sérii neúspechov ktoré som celé leto zažívala už som sa fakt bála spraviť čokolvek. No ale ako som na začiatku naznačila, dopadlo to skvele. Síce, vďaka gramatike na trojku, ale ja som spokojná. (Teraz mám krásnu postupku, že 1,2,3 :D)

Práve som si bola v škole vyzdvihnúť maturitné vysvedčenie a konečne po piatich rokoch, som sa tej školy zbavila a už nikdy tam ani nepáchnem. :D Nádherný to pocit.

No ale poďme ešte ku krajším veciam. V piatok som sa vybrala na menší výlet do CZ... konkrétne na Barbar fest.... pařbu organizovanú mnou už niekolko krát ospevovanou kapelou Barbar punk. Napriek tomu, že to bolo na mieste kde nebol bankomat a mne sa velice skoro minula hotovosť a bola som na soc, to bol fakt najlepší víkend aký som kedy zažila. Kopa skvelých ľudí, pití, hudba...no všetko čo ku svojmu krásnemu životu potrebujem. Bolo mi akurát lúto, že na takéto akcie, robené pre ludí a pre zábavu sa niekedy dovalia ludia, ktorí to majú potrebu ostatným znepríjemňovať. Tuto sa nejaký milý človek rozhodol rozbiť výlohu a tak.... Nachvílku to vyzeralo dosť desivo a asi viacerí sme mali strach, že sa to celé ukončí, keďže bolo nutné zavolať fízlov, ale nakoniec to všetko dobre dopadlo, nálada sa nestihla pokaziť a bavili sme sa ďalej.

Fakt super akcia, vyhovovalo aj to, že sme celý čas fičali až do rána a zistila som, že sa mi ozaj spí dobre na pódiu, asi vyhodím postel a spravím si doma vlastné pódium:D....fakt to bolo super, aj počasie vyšlo krásne, no čo viac si želať.

V nedelu nás zopár ostalo a dali sme kulturák(alebo sokolovnu) trošku do poriadku a vybrali sme sa späť do Brna, kde som sa konečne dostala k bankomatu a zaplatila som aspoň odvoz a ostávalo už len čakanie na autobus(ako inak sme čakali v hospode), cesta do Bratislavy, kde nás prekvapila apokalyptická zmena počasia a spánok osamote vo vlastnej posteli.....


Každopádne som fakt rada, že sa to zlé obdobie skončilo, zase som plná síl a idem sa so svojím životom konečne niekam pohnúť a snaď to bude riadny rock n´roll! :)


P.S. Chcem zas začať organizovať koncerty, momentálne sa snažím vyriešiť koncert pre Barbar punk v BA(pri troške šťastia a mojej šikovnosti, sa mi podarí to spojiť aj s oslavou mojich narodenín) a samozrejme s tým ešte budem otravovať všade možne, vrátane tohto blogu, takže dúfam, že bude na tom koncerte plno!

See you soon:)

2 komentáre:

  1. to je super ze sa ti dari =) cloveka potom tesia aj uplne blbosti...
    ja som hrozne chcela vypadnut a teraz som vypadnuta a zvykam si, skola je tu taka skvela ze sa mi do nej normalne aj chce chodit (zmena, haha) akurat mam na moj vkus malo socialnych kontaktov (toho cernocha neratam!:D) lebo este nepoznam vela ludi a vsetci su furt zalezeni okrem afriky...no a tak.sa citim trochu osamotena (ako los) ale dufam ze sa to zlepsi lebo uz v sobotu bude prvy welcome day.

    boze ale zase som len o sebe - chcela som ti napisat ze gratulujem k mature (uzasny pocit ze uz nepachnes do skoly, ze...o boze, skvely...)
    chystas sa aj na vysku?
    drzim palce nech s azadari aj s organizovanim koncertov!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. a kam si ty isla zas?:) no a kazdopadne dakujem a na vysku sa chystam ale tento rok ma nevzali(jeden z tych mojich nepodarkov) ale tak ja som bojovnik od kosti takze to skusim o rok a snad to už vyjde... dokonca zacinam koketovat s myslienkou že to skusim aj na karlovej univerzite:D ale to je moc dopredu....

    a k tym koncertom, to dufam ze sa zadari aj ja, ale tento jeden je zatial najdôležitejsou prioritou a ved ja tu o tom este asi budem cmarat dost, takze ak sa ti potom bude chciet tak sa dojdi kuknut :D

    OdpovedaťOdstrániť