utorok, septembra 27, 2011

another weekend in paradise:)

Dopriala som si ďalší úžasný víkend plný pohody a oddychu. Oproti Barbar festu to bolo o niečo pokojnejšie(čisto ženská spoločnosť a aj to znamenalo len mňa, Natálku a dve Natálkine psie slečny Ňušu a Dášu). Vybrali sme sa do jedného z mojich najoblúbenejších rajov - smer záhorie-Studienka.
Dokonalo pokojné miesto, vždy skvelé jedlo(zvyčajne tam chodíme grilovať), skvelá hudba, lozenie po stromoch a obrovská záhrada plná ovocia.

Tentokrát sme negrilovali ale čo sa jedla týka tak sme mali dokonalý luxus, jednoduchý ale bezchybný, sprevádzali nas kapely ako Pearl jam, Oasis či Guns n´roses, večer jeden z našich spoločne oblúbených filmov Singles a inak len sladké ničnerobenie. Slová ten pocit nedokážu dostatočne podtrhnúť takže pridávam aj malú fotodokumentáciu:) .




sobotný obed: camembert, olivy, chren a brusnice a chlebík s cesnakovo-chilli olivovým olejom:D





Sobotná večera ku filmu:) opäť chlebík s olejom, arašidy, olivy, dva druhy syra, belgické pivo a MEDOVINA:)

A to najlepšie zo všetkého: Gnochi s cesnakom, paradajkou, syrom, na tom úžasnom oleji a na mojej porcii aj chilli paprička....najgenialnejsie jedlo na planete:D









Fotiek sme napózovali viac ale zatial sa ku mne nejak nedopravili:D nevadí

2 komentáre:

  1. kks robis tu chute ubohemu obyvatelovi intraku ktory ma k dispozicii trapnu kuchynu kde je sto hrncov a ani jedna naberacka... och.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ospravedlnujem sa:D ale momentalne na tom nejsom o moc lepsie ako ty aj ked som doma:D (alebo skôr kedze som už doma:D)

    OdpovedaťOdstrániť