piatok, mája 30, 2014

Rock n´roll ma sklamal.... dávam sa na rap....

A moja dnešná prvotina....

Vychillovaná si tu len tak ležím
Myšlienky sa rútia a na ničom už nezáleží
A duša mi kričí zas a znova
Som z toho chorá a neviem kam a komu volať

Rozorvaná...necítim už ani hlad,
len stále hlbšie do mňa preniká
ten šialený chlad

A ja už neviem ktorým smerom vlastne teraz idem
a niekedy pochybujem, či vlastne ešte stále žijem.
Vráť mi ten klud- nech mám konečne pokoj v duši,
lebo z toho kriku ma už vážne bolia uši.

Tak mi povedz čo sa to vlastne deje,
celý môj svet sa z teba zrútil do prdele.

Chcem späť ten oheň,
na moje závity večný olej..
Lebo ty už navždy budeš "Môj Zlodej"

Takže si nalej a vykrič si hlas,
pretože ja ťa budem potrebovať ešte raz!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára