štvrtok, mája 01, 2014

Čo nás čaká a neminie....

Milí moji,
už dlhšiu dobu plánujem "utajený" blog, kde vysypem všetky veci ktoré v sebe dusím a nemožem sa tu o ne s vami verejne podeliť. A keďže vďaka Dee teraz viem, že aj na blogspote sa dá zariadiť aby sa k tomu nikto nežiadúci nedostal, tak sa do toho pustím hneď ako budem mať trošku času.
Takže konečne budem moct vyklopiť detaily svojho bulvárneho života. Ak o takýto bulvár stojíte, napíšte mi svoj mail buď do komentu, alebo ak ho nechcete zverejňovať tak buď na facebook alebo na mail sheenka205@gmail.com.

Ďalšia vec, ktorá mi aktuálne chodí po rozume je blížiaci sa koncert mojej ultimátne najmilovanejšej kapely, o ktorej ste tu svojho času mali pravidelnú možnosť čítať.
Bohužial sa mi po jesenných udalostiach (na ktoré tiež príde rada v mojom "utajenom" blogu) všetko zosypalo a myslela som si, že už nikdy nebudem moct ísť na ich koncert. Doteraz som vlastne ani nemohla, lebo odvtedy žiadny nemali. Teraz však prišli po dlhej dobe ich mlčania novinky v podobe novej zostavy(z čoho som značne zmätená) a už maju naplánované tri koncerty, z čoho jeden bude v Prahe koncom mája.
Niekoľko dní už nad tým premýšlam a dnes som došla k definitívnemu záveru, že na ten koncert budem musieť ísť. Asi to bude nakoniec jediný sposob ako nájsť pokoj v duši.

Vec sa má tak, že celý moj aktuálny život mi absolútne prerastá cez hlavu a jediné čo mi pomáha sú koncerty a najviac ich koncerty. A ja si v tejto situácii naozaj nemožem dovoliť žiť bez kapely ktorú najviac na svete milujem.
A tak som sa rozhodla, že napriek celej svojej hrdosti tam pojdem. A možno sa nestane nič, ja si užijem koncert a aspoň budem mať dušu tam kde ju potrebujem. A to bude dobré a ja budem mocť normálne žiť.
Možno sa dokonca stane zázrak a všetko sa vyrieši, vysvetlí a ja zistím, že som sa od konca septembra užierala zbytočne.

No a je tu tretia možnosť, že sa stane niečo zlé, čo len potvrdí septembrové udalosti a mne sa život zrúti už absolútne. Túto možnosť odmietam pripustiť/dopustiť/whatever, ale ak sa to stane, ja s tým nič neurobím. Buď ma to zabije alebo to budem musieť prežiť. A ak to prežijem, aspoň budem vedieť, že musím ísť ďalej a neotáčať sa späť. A už sa nebudem musieť užierať zbytočnými otázkami, čo sa stalo alebo čo ak som to všetko pochopila zle?....

Verím však, že sa táto situácia nesmie odohrať.
V každom prípade bude tento koncert rozhodujúci a ja svoju návštevu musím risknúť.
Tak držte palce a tešte sa na bulvár! :) Sheena Staley



1 komentár: