nedeľa, augusta 25, 2013

W.E.E.K.E.N.D.

Ako som už avizovala v predchádzajúcom článku - tento víkend som bola opustená a ponechaná v garzonke na pospas svojmu mozgu, pretože Alenka išla po dlhej dobe do Bratislavy. Jedinú spoločnosť mi tu robí jej Lucky, ktorého strážim a venčím a ktorý robí furt bordel a nenechá ma spať a tak.

Piatok som strávila leňošením. Okrem iného som ale zistila, že som rozhodne topinková královná, lebo som si spravila takú topinku, že až. Večer som sa rozhodla pozerať Prelet nad kukučím hniezdom, z čoho som už tradične ostala celá komplet zdeptaná. A miestami ma to obchádza ešte doteraz.

Sobota sa vyvŕbila tak nejak sama od seba. Ráno som mala neviem prečo, chuť pozerať Káčerovo, ale nejak ma to nebavilo, tak som sa na to vybodla. Potom som si spravila obed (predtým som ešte umývala obrovitánsku horu riadov) a rozhodla som sa vybalit gitaru. Takže som pekne celé poobedie drtila Dotknu se ohně, až kým ma nevyrušil Juhoš, ktorý mi povedal, že za mnou nepríde a zrazu mi klope na okno. Tak sme si spolu dali láhev vína, kukli sme si Armageddon(pre oboch premiéra v origináli:D) a odišiel a zas ma nechal napospas samej sebe.

Teda to by bolo úplne v poriadku, keby zároveň s Juhošom nezmizol jediný funkčný zapalovač ktorý som tu mala. Ostatné moje zapalovače kamsi sublimovali a tento asi sublimoval za nimi, lebo Juhoš tvrdí, že on ho nemá. Takže sa nachádzam v príšernom absťáku, lebo Ali tu má len dvojplatničku, takže ani odpáliť od sporáku si nemožem. Dá sa na tom ale podpáliť papierik a zapáliť si tak, takže stojím nad tou dvojplatničkou tri hodiny a opekám jizdenky abych si mohla zapalit no....

No a tak dnes trpím, teším sa na Alenku(okrem jej prítomnosti ešte prinesie aj zásielku dobrot od mojej maminky:D), ktorá ale príde až za takých 8 hodín, tak ma dovtedy asi picne, ale tak mám v pláne tu poriadne poupratovať, aj seba poupratovať a zas od rána drtím na gitaru, takže bych to tých 8 hodín mohla zvládnuť, plus si vymýšlam nejaký film, keď už fakt nebudem vedieť čo so sebou, na skrátenie času. Ináč keď sa tú pesničku naučím tak aby som sa už nemusela hanbit, tak sa Vám možno aj nahrám aby ste ma mohli chváliť a velebiť, ale to asi ešte vela vody pretečie Vltavou:D.

Ináč dnes poobede si mám vziať už 8mu antikoncepčnú tabletku v živote. Prvú som jedla presne pred týždňom a očividne som najmenej vhodný človek na užívnie takýchto liekov, lebo za ten týžden som si ju len jediný krát dala na čas. Inak mám tak 1-2 hodinové meškania, prípadne včera to boli tak 3-4 hodiny.... Proste drblina no... Neviem čo som ja za človeka....

No a zajtra inak držte palce lebo idem na prvú skúšobnú smenu do novej práce a som úplne najviac vystresovaná, že budem totálne neschopná alebo čo... Vobec neviem čo ma vlastne čaká. Takže dnes zvelebím svoj zjav, vymyslím si nejaké neutrálne slušné oblečenie a snaď budem v poriadku :D. Bojím, bojim :D .






4 komentáre:

  1. akoze podpalovat jizdenky na dvojplatnicke je najvac :D zemiram.
    drz sa v tej robote, ne ze ta vyhodia alebo co, to zvladnes, pekne bud slusna a tak :D
    inak akoze antika...fuuuh...ja este furt ficim na kondomoch. inak vseobecne, ja som stale v niektorych veciach jak za teenagerskych cias - napriklad nemam telefon na zmluvu, ale kupujem si kredit a pouzivam len kondomy a vseobecne...o miesani alkoholo nehovoriac. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som na tom presne rovnako:D až na to že som debil a väčšinou sa zaobídem aj bez toho kondomu:D antiku musím brat kvoli tým vajíčkam a momentálne ale zvažujem, či si ju ked bude po všetkom nenecham predpisat už rovno na furt, nech si nerobim zbytočné výkyvy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jaj :D ozaj, to som uz zabudla...omg jak si dosla na to darovat vajicka? (Ale aj tak nechapem, akoze ved antika sposobuje ze neotehotnies a oni tie vajca chcu na otehotnenie a vobec...to neskodi? ved to neni vlastne prirodzene...)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No to kamoška si našla taku brigadu(ktora ani nedopadla), od nejakej neziskovky čo toto propaguje a oni jej poslali aj materialy, že keby chcela darovať aj ona, plus odporučania na najlepšiu kliniku a pripadne keby nas tam nechceli(čo ale chceli) tak na druhu najlepšiu a tak, tak som tam s nou isla a oni mi dali dotaznik, že či chcem aj ja, tak hovorím, že coby ne:D

    No a antiku berem preto, aby som si cyklus presne zladila s príjemkyňou, potom počkám na krámy a jak ich dostanem tak musím brať také podkožné injekcie aby mi tie vajička rozmnožili a potom mi ich v narkoze odoberu.... škodiť by to nemalo a je to rizikové štatisticky asi tak že jeden z 1000(možno viac) pripadov, takže úplná pohoda :) blbé je že v tom období(hlavne odkedy začnem brať tie inekcie to bude najhoršie) nemožem šukať, slopať, huliť ani fajčiť.... (teda okrem šukania bych nemala nič z toho robit už teraz ale zásadne to bude potom v tom čase.... to asi umrem :D ani sa tých prachov vlastne nedožijem :D

    OdpovedaťOdstrániť