štvrtok, augusta 01, 2013

Takto sa to zatial vyvíja....

Ako som minulý týždeň avizovala, podnikla som nezmyselný útek do milovanej stovežatej, lebo som si povedala, že jednoducho to už musí nejak vyjsť. A zase až tak som sa možno ani nemýlila.

Aj keď to najhlavnejšie prečo som sem vobec isla, s prachmi len na listok na bus a asi 200 korunami českými -čiže koncert Kurtizán- sa zrušilo, z čoho mi už asi úplne preplo, lebo som to po celých tých mesiacoch strávených v BA, väčšinou zavretá sama doma(buď lebo som nemala peniaze alebo som si ich šetrila sem) potrebovala a zatiaľ sa mi stále nepodarilo vypustiť paru a patrične mi z toho jebe, nehovoriac o tom, že tu som tiež na 80% zavretá doma, pravidelne nemám čo fajčiť a už aj s jedlom je to mizerné a nemožem nikam ísť lebo nemám ani korunu a nemám nervy cestovať  na čierno.

No proste nudím sa, miestami ma chytajú depresie a všeobecne mi to už fakt prerastá cez hlavu.
Ale pozor! Toto už nie je sťažnosť. Pretože za ten týždeň čo som tu, som mala už dva pohovory, z čoho jeden úspešný a ďalší pohovor mám zajtra ale nejdem na neho, pretože sa stala malá chybička. Totižto, keď som ešte bola v BA a posielala som si sem životopisy, tak som si tam dala čislo na kamošku u ktorej momentálne prebývam, lebo mne by sa na slovensko na cz čislo nedovolali a na slovenske čisla sa väčšinou vyjebu... takže sa cica tvárila do telefonu, že som ja a jak som sem došla tak už normálne použivam svoje čislo...

Medzitým ale aj tak v pondelok zavolali jej a ona im strašne zle rozumela plus jej ešte v práci niekto prerušil tok myšlienok, čiže nakoniec neviem okrem toho že zajtra ani kedy, ani kam ani jako na ten pohovor mám ísť. Jediné info čo mám je telefónne číslo z ktorého volali - snažili sme sa to podla neho nájsť na nete ale nevydalo - a že telefonujuci bol Slovák.... No a samozrejme ani jedna nemáme kredit aby sme zavolali späť plus už si viem predstaviť jak by ten telefonát vypadal a jak by ma poslali do piče, že musím byť absurdne blbá :D . Nevadí no. Jednu prácu už v podstate istú mám, aj keď len na polovičný úväzok, takže to moc nerieši ale ako začiatok móže byť.

S tým bohužial prichádzajú ďalšie problémy- ako napríklad to, že musím ísť tuto v Prahe k nejakému lekárovi(wtf ja k lekárovi? plus kde, čo, ako, nevimch čo mám robiť), následne od toho lekára k firemnému lekárovi. Potom mi treba zdravotný preukaz a výpis z registra trestov. No proste po kokot byrokracie a najhoršie na tomto všetkom není to, že neviem čo mám robiť ale to, že neviem z čeho to zaplatím keď naozaj doslovne nemám ani korunu proste! :D Oni mi to všetko síce prej preplatia, ale až potom! Predpokladám, že vo výplate alebo tak.  Ale to sa vyrieši. Musí sa no. Ale je to až smiešne.
Jednorazovky sa zatiaľ žiadne nerysujú, aj keď už viem o jednej firme kde ich zoženiem. Len tam musím ísť osobne a tu je zas ten problém s jízdenkami a pešo je to asi hodina a pol, na čo si v týchto horúčavách moc netrúfam. Hold, Praha není Brno no.

Ďalšia vec je, že už mám za sebou úspešne odbery krvi na klinike kde mi zeberú vajíčka. Celý proces vyzerá desivo - ne len pre to čo sa so mnou bude diať v rámci samotného odberu ale hlavne preto, že v tom čase(predtým aj potom) nebudem mocť šukať, slopať, fajčiť ani húliť a dokonca pred samotným zákrokom vzhľadom na narkózu nemožem strašne veľa hodín piť ani len čistú vodu. A to ak zatiaľ neviete je pomerne nemožné u mňa lebo ja som NONSTOP dehydrovaná!.

Výhody sú ale také, že som dostala na 3 mesiace zadarmo antikoncepciu a hlavne po zákroku(ktorý bude ale až v októbri) dostanem na ruku 18 000. (Čo znamená, že sa následne budem musieť zas položiť do rúk zdravotníctvu a nechám si opraviť zatiaľ aspoň jeden zub- v tomto prípade ten z ktorého mám najväčšie komplexy, lebo sa nemožem ani smiať:(... a potom prídu na radu niekedy tie ďalšie)

No proste situácia sa vyvíja nanajvýš zaujímavo, ale myslím, že celkom dobrým smerom. Už len vydržať toto peklo a do zimy bude všetko v porádku! Dúfam a verím! :)













6 komentárov:

  1. omg ked ta citam, tak sa desim toho jak sa mi bude darit v berline, ale mega ti fandim, ze sa nevzdavas a stale to skusas a bez penazi sice ale proste tam ides a hotovo a mas odvahu!
    inak tie vajicka...a tvoj zivotny styl ich este neposkodil? a boli to? zeby som to mala v zalohe jak poslednu sancu ked budem zemirat od hladu...? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. né kvoli mne rozhodne nezačni klesat na duchu, lebo to je len mnou, že som prekliata :D

    ja sa sama sebe čudujem že som to ešte nevzdala aj ked som už vela krát mala na mále, lebo fakt to leze na mozog:D ale keby som sa vzdala tak by som nevedela co so životom a tak rozhodne dopadnut nemožem, to by som neprežila.... takže musím padať na hubu až kým to niekoho neprestane bavit:D

    no a k vajíčkam, sama sa čudujem, ale vypadá to tak že aj napriek mojmu životnému štýlu sú v poriadku, dokonca už mám výsledky z jedneho krvneho testu a čo ma prekvapuje najviac, nemám žiadnu pohlavnú chorobu takže očividne som čarovná:D a či to bolí neviem, je možné že vzhladom na to že si ich najprv budem musiet rozmnožit podkožnými injekciami tak to bude nepríjemné ale ak to nebude mat nejake vedlajsie učinky tak by to bolet nemalo :D a ten samotný odber bude v narkoze inak bych do toho nesla, takže aj to by malo byt v poriadku:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. kokos, to odobratie vajíčok je anonymné? chápeš, že nemóže to mať dáke následky, že si ťa dakto zavolá v budúcnosti, že máš platiť alimenty a podobne, to sa nemóže stať, či?
    ja si fakt neviem predstavit jak to funguje o.O

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jj je to anonymné :D ani ty nevieš komu idú, ani príjemci nevedia od koho sú :D ale ked som sa o tomto prvý krát dozvedela tak ma presne toto napadlo:D o 20 rokov za mnou dojde nejaké mláďa a bude chcet zaplatit vysokú školu :D ale ne, nemože sa to stat nijako :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. je nejaky update? nieco ohladne jobu? dufam, ze je to lepsie

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. už som sa dokopala k napísaniu nejakých tých noviniek do dalsieho clanku ale či sa to dá nazva´t updateom zatím nevím :D

      Odstrániť