nedeľa, júna 09, 2013

Vytrhnuté z pomyselného denníku.... :)

Dear Diary?

Mala som teraz zase také chvíľkové obdobie temna, čo sa neprejavovalo len neaktivitou tu, ale neaktivitou všeobecne.
Posledné dva týždne som stravíla hnitím vo svojej posteli a pozeraním kompletne celých Vampire diaries od začiatku.
Aj keď som už tento týždeň vyšla 3 (slovom tri) krát medzi ľudí, vždy som sa len nervózne vracala domov aby som mohla ďalej civieť na svoj milovaný seriál.
To čo som potrebovala som dostala včera. Utrhla som sa z reťaze, ale v tom dobrom zmysle slova. Neurobila som žiadnu hovadinu za ktorú by som sa potom musela nenávidieť ani nič podobné. Utrhla som sa totiž najlepšie ako sa dá - na koncerte. A nie len tak leda jakom, ale znovu po dvoch mesiacoch som vyrazila na Kurtizány. Tento krát to bolo kúsok za hranicami(ale o to komplikovanejšia bola cesta) v mestečku Strážnice a napriek omnoho menšiemu počtu účastníkov celého podujatia ako bolo naposledy v Strakonicích, bola atmosféra sto krát lepšia. Pretože tí čo tam boli, boli na Kurtizánach a celkom slušne kalili. Takže aj kapela sa uvolnila stokrát viac ako naposledy a energie teda mohli voľne prúdiť tam a späť. A to je oč tu běží!
Som vykalená, zlikvidovaná, doštípaná komármi, ale cítim sa konečne vo svojej koži. Je mi úžasne a to len vďaka malému zázraku menom hudba a o niečo väčšiemu zázraku menom Kurtizány!
Takže to teraz znamená, že aj keď je to čo sa nazýva mojím osobným životom úplne na houby(opäť, alebo stále-nejsom si istá), tak toto ma proste vždy spolahlivo prebudí z hybernácie a ja mám zase na chvíľu chuť sa posnažiť ešte o trošku viac. Takže dnes si ešte užijem ležanie, kocovinu a polámané telo z kalby, dopozerám posledný diel Vampire diaries(ostáva mi vlastne ešte 1 a pol dielu) a zajtra proste vstanem a budem úžasná! Konečne sa oslobodím a preberem!  :D
Len vďaka nim:)

P.S. Tak či tak, si odporúčam aby sa mi teraz všetko darilo ako potrebujem, lebo takto dobre nabitá z koncertu, za predpokladu, že je to takto silný koncert, vydržím maximálne týždeň a je otázne či budem schopná ísť potom na nejaký iný:D.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára