utorok, júna 19, 2012

30 day song challenge- day 04- A song that makes you sad

Ono aj keď je podľa mňa nelogické, čo len pomyslieť na to, že by vo mne mohla hocjaká hudba vyvolať smútok(ak nerátam nejaké rádiové sračky alebo také dačo, ale to je asi iný druh smútku), tak sa nájde zopár pesničiek ktoré vo mne nejaké tie depkárske myšlienky vcelku vzbudzujú len tak..... Dlho, predlho som vyberala a nakoniec som sa rozhodla pre túto:
Hole-Northern star
Nádherná, emotívna vec z pera Courtney Love ktorá sa nachádza na asi najslávnejšom(mojom po Live through this najoblúbenejšom) albume skupiny Hole Celebrity skin.
Pozor nasledujúci text obnažuje kúsoček mojej dušičky
Túto pesničku počúvam väčšinou v stave keď sa cítim osamelo, odmietnuto, odstrčene a tak a snažím sa nájsť si z takého niečoho cestičku von a teda možno aj preto nejak podmienene mi to pripomína a možno trochu aj spôsobuje smútok, aj v prípade, že sa práve cítim vcelku fajn alebo dokonca úplne skvele. Každopádne na ňu ale nedám dopustiť a absolútne ju milujem.....:) Tákže toľko na dnes, dobrú noc:)

3 komentáre:

  1. Hej, túto mám aj ja rada. A ešte počúvam I´m only happy when it rains :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tu milujem! =)
    ja som si svojho casu napalila cele cd s depkovymi pesnickami a nazvala som ho cry to me (podnazov instantna depka), ale to treba brat do uvahy ze som oplakavala seba ze ma nechal chlap :D inak to fakt neni dobry napad, teda ak sa chces z rozchodu dostat a ne sa vecne utapat tak ako ja :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. aj ja som si svojho času napalovala take cdčka:D a mne to vcelku pomaha sa v tom trosku potopiť, v takom stave nemam práve náladu na veselu hudbičku:D

    OdpovedaťOdstrániť