sobota, januára 14, 2012

Rock n' roll fantasy:)

Pred pár minútami som prechádzala cez našu obývačku, kde moja rodinka práve pozerala Simpsonovcov. Samozrejme to upútalo moju pozornosť, tak som si ku nim prisadla a pozerala s nimi. Začalo to tak nejak klasicky, Homer niečo totálne dodrbal, rodina sa urazila a odviezla ho preč, na miesto, po ktorom si ich začne viac vážiť.... vyzeralo to pre Homera nepríhodne, ale tá jeho úžasná rodina(neviem kde na nich došiel ale aj ja chcem:D) ho odviezla do Rock n'rollového tábora s Mickom Jaggerom, Keithom Richardsom, Elvisom Costellom, Tomom Pettym, Lennym Kravitzom a Brianom Setzerom.



Jednoducho sen každého človeka na tej to planéte (či?). Zaujímave je, že prevažná časť konceptu toho tábora nápadne pripomínala moju praktickú maturitu, ale vôbec nie o tom som chcela hovoriť....

Chcela som, vyjadriť svoju lásku k takýmto záležitostiam, k záležitostiam keď niekde oslavujú tento druh hudby a používajú pri tom slová ktoré by som použila ja a hlavne keď ich vyslovia tie správne osobnosti, vďaka ktorým si táto hudba zaslúži byť milovaná.

Možno je to taká nepodstatná hlúposť a je trápne o tom písať, ale mala som potrebu sa k tomu vyjadriť, lebo oni sa tieto drobnosti vždy objavia v čase kedy mám chuť sa na všetko vysrať, neverím ničomu, nikomu a už vôbec nie sebe a cítim sa ako najmenšia bytosť vo vesmíre a potom to príde a mňa to tak poteší pri srdiečku a znovu ma to nakopne, znovu nad tým začnem premýšlať, znovu vidím všetko v krajších farbách a viem presne čo musím robiť aby som dostala čo chcem.

Tento týždeň som ostala strašne chorá a tak som už od pondelka zavretá doma a nestíham už neviem koľkáty koncert ani nič iné a v tej samote mám priveľa času na premýšlanie o hovadinách a tak už som začala byť dosť zúfala zo svojich myšlienok typu "Čo ďalej s mojím životom, ktorým smerom ísť, čo robiť.." a iné sračky, ale títo Simpsonovci ma fakt tak nejak priviedli naspäť na môj chodníček a mám vo všetkom jasno...už len prestať kecať a začať niečo robiť!

Takže toľko úvaha zo zasopleného mozgu, zdravým jedincom želám legendárny víkend a tým čo sú na tom jak ja želám aby sa toho čo najskôr zbavili atď, klasické kecy....



P.S. Keby niekoho ta epizóda zaujímala a chcel by si ju kuknúť, volá sa to "How I spent my Strummer vacation" a je to tuším druhý diel štrnástej série.... Enjoy:)

3 komentáre:

  1. pustam si tu piesnu a pisem koment, to sa tak hodi. presne viem co si chcela tym clankom vyjadrit. ja to poznam, taky neuchopitelny pocit a mas pocit ze dnesny svet nejak nedava dostatocne vela pozornosti tym geniom hudby... a povies velvet underground a ludia nevedia co to je...no proste hanba hanbuca. (desim sa dna ked uz nebudu ani RS poznat, to bude trapas).
    rock´n´roll je aj tak najdolezitejsi na svete.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. rock n'roll je najviac najdôležitejší na svete, práve preto som mu odovzdala svoj život a budem do smrti pracovat na tom aby ludia na tieto mená nezabudali:D to je jeden z mojich cielov a práve preto ma vždy nakopne ked vidim niečo taketo a viem že v tom nejsom sama:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten diel je jeden z najlepších šínka ;):D

    OdpovedaťOdstrániť