štvrtok, júna 16, 2011

Popolnočné vlkodlačenie a úvahy nad nesmrteľnosťou chrústa

Jo, jooo je to tak jsem požehnanej a zkérovanej vlkodlak.....
No tak nejak.... po mesiaci máme opäť spln a ja nezaspím ani za ten svet. A všetci sú niekde v prdeli, nikto so mnou nejde von ani si so mnou nepíše, tak sa venujem zvelaďovaniu blogu a snažím sa doň niečím prispieť.

Tak sa asi pochválim. Som sa v pondelok zamilovala! Volá sa Karol a už sme si dali aj prvú pusu. Škoda že sme sa zoznámili akurát, keď je trošku chorý. Ide na operáciu. Má napuchnutý pravý biceps chúďatko, ale berie to statočne. Pre informáciu, Karol je ještěrka. Neviem presne aká....Myslím že Agamon/a alebo také dačo. A je to fakt osobnosť! To mu treba uznať.
Ináč v ten pondelok som sa prekonala a zobrala som svoje psíča na devín. To bol fakt hardcore, teda. Neviem kto z toho bol viac v prdeli. (Pre neznalých- môj pes je čosi čudné hyperaktívne a doma milášek ale vonku totálny magor a ak si náhodou dovolí prejsť okolo neho iný pes tak agresívny netvor.) Cestu sme ale napodiv zvládli vcelku v pohode, horšie to bolo na Devíne, kde ho chodili provokovať hneď tri fenečky(v spoločnosti žien = hysterický gigolo), no a vypiť si v takej situácii v klude pivo fakt nehrozí. Potom sme sa nejak presunuli do Devínskej(ako inak na ďalšie pivo) a na posledný bus sme išli domov. No bol to teda rozhodne zaujímavý zážitok. Chudáčik celý včerajšok prespal, ešte aj jedol po ležiačky. Zničila som ho. :D


No inak, jak tak sledujem internet, tak sa nam dejú samé vtipné veci. Sozu radšej ani nekomentujem, to je čistý hárdkór....... sa mi "páči" ako sa u nás umenie furt obmedzuje v prospech hnusných, tupých ľudí(rozumej menej peňazí kultúre a umeniu, viac im). Fakt, potom že to tu takto vypadá. A som prišla o svoje naivné predstavy, že u našich niekďajších bratov to je o niečo lepšie s tým umením. Napr. tam razantne chcú obmedziť domácu knižnú tvorbu, ak som správne počula. To už je o čom, prosím pekne?

A inak keď sme už pri obmedzovaní, zájdem aj k alkoholovej tematike. Došiel už aj na Brno mráz a na veľa, veľa verejných priestranstvách im zakázali piť alkohol. To je vec ktorá ma už aj u nás nejakú dobu strašne fascinuje(fascinovala ma aj pri dostávaní mojej prvej pokuty za pitie na verejnosti). Čo ma na tom toľko fascinuje, je to, že tí proti komu sa tento zákon tvári, že je namierený, sú prevažne bezdomovci a podobne. Teraz sa pekne pousmejme nad predstavou, ako bezdomovec platí pokutu a poďme ďalej. Ja neviem, keby tú pokutu dostávali ľudia čo robia bordel a podobne, tak nepoviem..... ale sama som dostala pokutu za to, že sme sedeli, bavili sme sa, hrali sme na gitare a podobne a popritom trochu popíjali. Okrem toho vždy keď niekde vonku pijeme tak po sebe automaticky upratujeme a nenechávame rozbite flaše a tak na detských ihriskách a podobne..... Je to celé postavené na hlavu a nabalujú sa na pomerne slušných ľuďoch furt. To je strašne milé....


Mno a potom tu ešte máme E. coli..... k tomu ale nebudem pridávať nejaké svoje názory, lebo nejsom biológ ani genetik ani nič podobné a ľahko by som mohla byť zrušená. Ale by ma zaujímalo čo si vymyslia na šírenie davovej hystérie, keď ľudom dojde že nás furt len strašia aby zarobili na vopred vyvíjaných vakcínach.

Tak asi toľko no..... jáj a ta nesmrteľnosť chrústa. To už mi bolo ale vysvetlené dávno, že oni sú nesmrteľní, aj keď im urežete hlavu tak to prežijú....ale po týždni skapú od hľadu.:D:D:D Rozmýšlam načo je dobrá taká "Schopnosť".
A to je konec přátelé..... :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára