pondelok, júna 30, 2014

News

Zdravím vás....

Viem, že príspevok na moj top secret blog už týždeň mešká(napravím to ASAP), ale mala som toho strašne moc a dnes som chcela napísať aspoň dva nové články tam a jeden aj sem ale bohužial sa moj notebook rozhodol ma zradiť a teraz píšem z maminho ktorý mi každú chvílu vypína, takže čakám na preinštalovanie svojho miláčika (a pevne dúfam že tým nestratím všetky smrtelne podstatné veci ktoré v nom mám- ako napr. filmy a serialy:D ) a potom všetko nahodím.

Každopádne mám novinky o ktoré sa chcem podeliť a potrebujem to už niekam dať, lebo mi praskne hlava, takže tuto to je.

Konečne som oslobodená od práce v Tescu(k tejto tematike vás ešte čaká jeden Tesco hejt). Včera som odrobila posledných osem hodín a poviem vám, že aj napriek pretrvávajúcej nenávisti mi bolo aj celkom do plaču. To hlavne preto, že neznášam lúčenia a napriek tomu jak nahovno robota to bola, mala som celkom super kolegov. Nevznikli žiadne špeciálne kamarátstva alebo čo ale mala som ich rada a myslím, že aj oni ma mali radi. A to je vždy fajn pocit. :) Takže áno slzy sa do očí tlačili ale ustála som to. :D

Dlho sa ale nezamestnaná neohrejem, pretože teraz prichádza najviac novinka tejto doby.

Vo štvrtok ráno s kamoškou odchádzame do Vranova nad Dyjí, čo je akási dedinka(?) pri Znojme. Budeme tam pracovať v reštaurácii a máme tam zabezpečené ubytko aj všetko.
Ako mestské deti sme sa toho najprv celkom desili ale keď sme videli fotky tak sme sa začali neskutočne tešiť, pretože je tam naozaj nádherne. Úplná rozprávka.
Asi to po pár dňoch pre nás bude aj tak náročné, ale myslím si, že to stojí za to aby sme to zvládli.
A hlavne mne.

Konečne budem mimo Bratislavy a aj keď nie v Prahe alebo tak, tak beriem toto celé ako skvelú príležitosť zotaviť si mysel. Nebudem musieť deň čo deň premýšlať ako prežijem do dňa nasledujúceho a podobne. Všetky moje aktuálne starosti sa spravodlivo rozdelia medzi Bratislavu a Prahu a tam ostanú, zatiaľ čo ja si od nich budem môcť oddýchnuť a snaď aj prídem na to, že čo môžem ďalej robiť so svojím životom. Proste krásna pauza medzi týmto všetkým, ktorú už naozaj potrebujem. Prácu a bývanie budem mať zabezpečenú a tak keď už nič iné, aspoň na dva mesiace budem mať pokoj v duši. No nekúp to.


Ešte nechcem predbiehať udalosti ale ak by sa mi podarilo našetriť z týchto výplat, rada by som potom išla na výlet do Londýna. Do mojho promised landu. Potrebujem ho zažiť. Potrebujem si to užiť a získať svoj legendárny nadhlad a poviem vám, že v tejto situácii keď s Prahou nemám nič isté ale mám isté, že nechcem ostať v BA, by som v prípade, že by som v Londýne dostala dobrú pracovnú príležitosť neváhala ani sekundu a ostala by som tam.... Ale nechcem nič plánovať a predbiehať udalosti.
Potrebujem nájsť ten Zenový bod, kedy bude mať zmysel nad tým premýšlať.

Plus dúfam, že ma nové, mojími sračkami zatiaľ nepoškvrnené prostredie konečne donúti aj začať písať mnou už dlhodobo plánovanú knihu/resp. poviedky, ale to sa tiež uvidí až tam. :)

Tak mi držte palce a prípadne kludne dojdite na výlet. :)

http://www.restauraceprehrada.cz/fotogalerie/  Tu budeme žiť a pracovať. Čekujte aj fotky dolu, je tam okolie a myslím, že to stojí za to :)

Tak zatím Au revoir. Ostatné články na oba blogy prídu hneď jak to bude aspoň trošku možné. SS






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára