piatok, januára 24, 2014

Panic Attacks

Keď sa začalo zdať, že môj život už nemôže byť zamotanejší a že to čo sa deje už je príliš aj na neviem ako multižánrový film, tak vyššie sily opäť vypočuli výzvu a veci sa zamotali takým spôsobom, že toto už by nerozmotal ani Harry Houdini.... 

Začnime tým čo sa v tomto momente vlastne zdá ako najväčšia malichernosť z toho všetkého aj keď je to sakramentsky podstatné a ja mám taký bordel v hlave, že som stále viac presvedčenejšia, že som prípad pre veľkú skupinu odborníkov. V Bohnicích... Ja bych to aj celkom brala vlastne. Viacero vecí by sa vyriešilo za mňa.... A mala by som stravu, bývanie, a drogy za lacáka.... Ešte bych si mohla aj pokecať teoreticky... 


Takže pravidelní čtenaři, určite postrehli v mnohých mojich článkoch, že tu často ohováram človeka ktorý podla mojej logiky sposobil moju najväčšiu životnú katastrofu v septembri v Mělníku a ja teraz skrz neho nemôžem(resp. nechcem? asi mi to nikto nezakázal...) navštevovat koncerty niekoľkých svojich najmilovanejších kapiel.... 

Minule mi ale nejak rupli nervy a celé som to na dotyčného vybalila cez facebook, a podľa všetkého absolútne nič nespravil, alebo si to aspoň nepamätá. A aj keď to virtuálne neviem posúdiť, ale podľa všetkého neklame.... Takže teraz sa cítim ako najväčšia Pani Piča na planéte, napriek tomu, že sa zdá, že dotyčný moje obvinenia berie celkom v pohode.... 
No a tak teraz vlastne vôbec netuším, že čo sa to tam vtedy udialo.... Už to vôbec nechápem, toto bola jediná vec ktorá tomu dávala zmysel a ja z toho šaliem..... 
Ďalšia vec je, celý môj vzťah k tomuto človeku... čo som si o ňom myslela a tak.... A čo teraz? To nejde len takto prepínať predsa.... No proste bordel v hlave najväčší! 

Ale poďme trošku pritvrdiť. 

Nedávno mi prišlo predvolanie na súd skrz exekúciu od nemenovaného operátora. Long story short: Pred rokmi mi ukradli mobil, prevolali mi mrte paušál, kým som to stihla zablokovať a následne si ma skrz moju snahu tento účet napriek všetkému zaplatiť pohadzovali z pobočky do pobočky a nikde tú platbu nechceli pridať.... Účet medzi tým samozrejme rástol, a keď už som na to nemala tak mi to mama vybavila na dve splátky, z čoho prvú zaplatila a k druhej jej odmietli prezradiť zvyšnú sumu, že to povedia iba mne. 
No, bude to znieť zvláštne, ale ja som v tej dobe nemala jedinú možnosť to zistiť pretože som chodila skoro ráno do školy, zo školy som išla rovno do roboty, do neskorého večera a takto to bolo naozaj deň čo deň. Potom to samozrejme zas rástlo, potom som to zas riešila a zase si ma pinkala až sa ozvala veľmi nepríjemná ale absolútne typická moja vlastnosť a jednoducho som sa na to vyjebala a aj keď som to už potom chcela riešiť tak už došlo toto moje prekliatie, že som jednoducho nemala z čoho.... 

Ani sa mi dlho neozývali, tak som to vytlačila z bežne používanej časti mysle,no a teraz mám ísť na súd a nechcem, nemôžem, nedokážem..... Proste opäť neviem čo už mám robiť. ....


Ale to ešte stále nie je všetko! :)

Mám meškanie.... měsíčky neprichádzajú už tretí deň a ja chytám taký záchvat hystérie ako asi nikdy v živote..... Tri dni samozrejme nejsú tak dlhá doba a stáva sa mi to celkom často, že sa proste po pár dňoch posúvajú, plus mám úplne očividné PMS, ale v tomto momente je to od môjho tela velice prijebaný žart, vzhľadom na to, že určitá až desivo veľká pravdepodobnosť tu je.... proste naposledy trošku ušlo.... a toto rozhodne není to čo potrebujem na svoju už očividne chorú hlavu. 
Hlavne samozrejme nemám prachy ani na posraný test, takže je to o nervy, nehovoriac o tom, že na neho vobec nemám gule, pretože si absolútne neviem predstaviť čo bych spravila ak by bol pozitívny.
Žiadna z možností neprichádza do úvahy. Nie len preto, že obviously, keďže nemám peniaze na test, tak nemám peniaze ani na potrat a už vobec nie na dieťa, ale hlavne preto, že aj keby tu nebol tento problém, tak netuším na ktorú z týchto možností mám menšie gule.... Nedokážem a nezvládnem ani jedno.... 
S prvou možnosťou neviem ako by som dokázala dožiť svoj život..... a s druhou už vôbec..... 

Ako vážne.... veríte mi to ešte vôbec? 

Pretože ja už naozaj nemám pocit, že by toto mohla byť realita... a že by sa toto všetko mohlo diať jednému človeku.... fakt to takto nemože fungovať. Ale šaliem.... naozaj na tom začínam byť sakramentsky zle. ...



8 komentárov:

  1. ah, no paradne O_O ten sud..to akoze co ma byt? boze :-/ nemozes si vziat daku pozicku na vyplatenie alebo take daco? :-/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vzhladom na to, že som trvalo nezamestnana, plus mam tuto exekuciu tak nemožem vobec nič... :-/ ani mi s tým vlastne nemá kto pomoct... hovorim že si zo mna niekto očividne robi srandu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tyjo držím palce ať se to srovná...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. kks exekucia jeblo by ma, denne mi volaju taki, co maju na krku exekutorov a vacsinou sa vyziapu na mne (zavolaj do ich call centra!)
    to je hruza. ale sak ty si im to chcela zaplatit, preco boli tak jebnuti a neumoznili to?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. och a to tehotenstvo, snad z toho nic nebude, ja budem mat buduci mesiac urcite tiez stres, lebo som taka rozpustila ze mam pravidelne sex na guraz a potom sa mozem bat...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. no moja kamoška robi kancelarsku krysu v exekutorskej kancelarii v Prahe a tiež tam raz za čas máva zážitky že jej ludia volaju a chcu sa na nu vyziapat lebo ona trebars posielala nejake oznamenie o exekucii a nijak inak sa jej to pritom netýka:D proste len posiela poštu ktorú má no:D ja nejsom taka že by som takto na niekoho ziapala .... a aj viem že toto je čisto moja chyba a že som to mala proste riesit stále aj ked ma neviem jak odjebavali ale to už je asi zbytočne teraz riesit no....


    A aj to s tým tehotenstvom je svojim sposobom moja chyba(aj ked samozrejme sme pritom boli dvaja :D ) táto moja nezodpovednost ma niekedy asi musela dostihnut .... ale nedávam to totálne... už meskam piaty den... rozmýšlam že či neskusim vyvolávačku lebo stále mi nejde do hlavy to PMS :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. a mas potvrdenie o kradezi od policie? dala si ti vtedy svojmu operatorovi?ak ho mas posli kopiu aj exekutorovi spolu s vyhlasenim ze naklady nevznikli tvojou vinou

    OdpovedaťOdstrániť
  8. No potvrdenie som určite mala, väčšinou take veci nevyhadzujem, ale kedže tu už roky v podstate nežijem tak neviem či sa mi ho niekedy podarí nájsť.... čo by ale nemal byť problém, na policii by snaď mohli mať záznam o tomto všetkom, takže už ma napadlo, že to skusim použit, minimalne na odlahčenie situacie... že to možno pomože... ktovie či to bude mat nejaky učinok....

    btw aspon jedna kríza je snaď zažehnaná.... PMS nebolo falošné :D

    OdpovedaťOdstrániť