sobota, marca 30, 2013

Nivové soté

Z varenia s kocovinou sa pomaly začal rozvíjať naozaj velký zlozvyk, takže v poslednej dobe som si všimla, že už mi to bez nej ani tak nejde....
Najnovší výtvor bol tak strašne dobrý(napriek tomu, že sa mi nepodaril úplne ako som chcela), že sa o to musím podeliť s verejnosťou. 


Takže budete potrebovať: 

Mladú cibulku(tú na varenie používam ja, lebo normálnu cibulu v jedle neznesem)
Sladkú smotanu alebo biely jogurt
Maslo(prípadne iný tuk)
Nivu
grilovacie korenie(a ine koreniny podla chuti)
šunku, alebo anglickú slaninu
bujón
Neodporúčam použiť sol, z toho důvodu, že vďaka tej nive je to vyslovene príliš slané:)a mäso(hocijaké máte radi), prípadne sojove rezance(tie som použila ja, lebo som toto robila dosť neskoro a s normálnym mäsom sa mi nechcelo babrať)

Jednoduchý postup:

Cibulku, nivu aj šunku si nakrájate na kúsky(oddelene samozrejme).
Potom vezmete maslo, rozopíte ho v hrncia keď bude tak na nom necháte speniť cibulku.
Následne pridáte mäsko, okoreníte, zamiešate a podlejete vývarom z bujónu(asi dva deci), necháte chvíľu povariť a pridáte šunku(alebo tu slaninu) a na kocky pokrájanú nivu.
Zase poriadne zamiešate, necháte trošku povariť a nalejete tam šlahačku alebo jogurt, počkáte kým to začne vrieť a hneď to vypnete a máte hotovo. :)
Prílohu si možte dať hocijakú, ryžu, zemiaky, hocičo. Ja som mala cestoviny:)

Dobrú chuť:))


 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára