piatok, novembra 18, 2011

Krev a Rock n' roll:)

Možno si niekto všimol, že som si dala v písaní dlhšiu pauzu, ale nie je to tým, že by nebolo o čom písať. Práveže sa toho deje až priveľa a ja nejak neviem čo skôr a ako všetky tie myšlienky roztriediť aby to dávalo aspoň trošku zmysel.
Posledné týždne sa dejú tak úžasné a neuveriteľné veci, že je v podstate priam nemožné ich slovne opísať, to treba proste zažiť.

Všetko začalo asi koncertom Barbar punku spojeným s oslavou mojich narodenín, čo bola jednoducho najneuveriteľnejšia akcia za poslednú dobu a Bratislava a dokonca ani najdekadentnejšie miesto v nej(Devínska) ešte taký bordel asi ani nezažila. Alkohol tiekol v prúdoch, strácaly sa kusy oblečenia, spievalo sa, tancovalo, smialo a proste všetko bolo úplne prekrásne.
Dostala som dokonalé darčeky(vždy poteší keď je človek obklopený ľudmi ktorí presne vedia čo ho poteší:) )a jeden špeciálny, po ktorom som túžila už celé roky - foťák, za čo fakt ďakujem svojej milovanej rodinke:).
Samozrejme s ním teraz všade chodím a fotím a podarilo sa mi pár pekných kúskov, takže v blízkej dobe určite zverejním zopár z nich aj tu, nech ma môžete chváliť.

Stihla som tiež ísť na dva skvelé koncerty ale hlavne som si odskočila na malý výlet do môjho milovaného Brna, ktorý sa zvrhol na absolútne šialenú ale bezchybnú párty, proste všetko ako má byť....

Do mojej absolútnej spokojnosti a šťastia sa možno čoskoro pripojí aj to, že ak všetko bude ako má byť, tak budem mať prácu svojich snov. Budem odborník na históriu rock n'rollu v Hard Rock Café v Prahe. A už naozaj nebudem žiť ničím iným len rock n'rollom. A to je krásne:)

Všetko je také nadpozemské, že mám pocit, že som už dávno mŕtva, len som si to nevšimla a som niekde v raji.

No a teraz, už o dve hodiny odchádzam späť do Prahy, ešte vôbec nejsom zbalená a to ešte musím skočiť z Dúbravky na Obchodnú, pretože mi do Martinusu konečne dorazila kniha ktorú som si objednala. Ale už sa strašne teším, aj keď vzhľadom na to, že zas musím prepařit celý víkend a už mám pocit, že ma to zabije. Ale teším sa na to.

Ozvem sa teda najbližšie z Prahy, zatiaľ Auf Wiedersehn! (píše sa to tak?:D)

1 komentár:

  1. heh :D ppc. auf wiedersehen sa to vlastne pise, ale ked das len sehn tak je to take poloslangove, tak to vypada ze si jaka dobra v nemine hehe.
    party party, to je uplne najlepsie, ja som tu najvacsi party maker v sirokom okoli ale moja uboha pecen...

    OdpovedaťOdstrániť